Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 5 lutego 2017

Wazelina poziomkowa i jagodowa KOSMED

zapraszam na stronę KOSMED

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić ciekawe produkty, które możemy znaleźć w ofercie firmy Kosmed. Jest to wazelina kosmetyczna aromatyzowana. Ja otrzymałam do recenzji dwa rodzaje: jagoda oraz poziomka, ale oczywiście możemy ich znaleźć więcej, więc każda osoba wybierze coś dla siebie, odpowiadający jej aromat




 Wazelina opakowana jest w kartonowe pudełko, które zawiera podstawowe informacje. Sam produkt znajduje się w plastikowym opakowaniu z wieczkiem, które jest na tyle niewielkie, że możemy włożyć je do torebki, oraz jest wygodne. 
\
Nakładanie produktu jest wygodne, a sam produkt wydajny – wystarcza na bardzo długo nawet przy codziennym, wielokrotnym stosowaniu. W konsystencji nie jest ani za miękki ani za twardy – dobrze się rozprowadza.

 Mi bardziej przypadł do gustu zapach jagody – jest mniej słodki i bardziej intensywny, ma fajny – ciemnoróżowy kolor, ale na ustach wygląda bardzo delikatnie. Malinowy odcień jest nieco jaśniejszy i posiada słodszy zapach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...