Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 28 listopada 2017

Scrub do ciała Farmona

W tym poście chciałabym opowiedzieć o produkcie, który zmienił moje jesienne życie na coś ciekawego – wprowadził mnóstwo koloru i świeżości do mojej łazienki, niczym słoneczne liście. Jest to jeden z miniaturowych peelingów do ciała marki Farmona. 





Ten i inne produkty firmy Farmona możecie zakupić w drogerii internetowej www.iperfumy.pl – naprawdę jest w czym wybierać, do wyboru do koloru… Jest to jedna z moich ulubionych firm tworzących kosmetyki pielęgnacyjne, dlatego z uwagą przyglądam się nowościom i zawsze bardzo chętnie próbuję coraz to nowszych rzeczy, mimo iż mam kilka ulubionych produktów, które są w ofercie od lat np. płyn do kąpieli o zapachu miodu i mleka – rewelacyjna rzecz po dniu pełnym pracy.

Tutti frutti to linia oparta na aromatycznych kompozycjach zapachowych inspirowanych owocami. Ja wybrałam Scrub do ciała Tutti frutticherry&currant. Produkt ten znajduje się w 100 ml opakowaniu z grubego plastiku. Dzięki temu wygodnie go brać ze sobą w podróż – bardzo często jest to produkt przydatny. Wygodne zamykanie zapobiega wydostawaniu się zbyt dużej ilości produktu na zewnątrz. 

Po zużyciu peelingu opakowanie idealnie nada się do powtórnego użytku – podróżując możemy np. wlać do niego szampon, żel pod prysznic czy cokolwiek innego i nie musimy specjalnie kupować opakowań. Również jest to pojemność odpowiednia do zabrania ze sobą do samolotu. Bardzo lubię rzeczy, które możemy ponownie wykorzystać – oszczędza to pieniądze jak i środowisko.

Sam peeling jest odpowiedniej konsystencji – ani zbyt stały, ani też zbytnio wodnisty – drobinki dobrze ścierają martwy naskórek. 

Peeling jest jednak delikatny dla skóry i nie powoduje żadnych podrażnień, ważne jednak aby nie stosować go częściej niż 2 razy na tydzień – wtedy osiągniemy optymalny efekt. Zapach jak dla mnie jest trochę za intensywny, jednak nie jest to duży mankament – produkt pachnie głównie wiśniami, choć można i wyczuć delikatne nuty żurawiny. Energetyczny, czerwony kolor tego wyrobu dodaje energii i świeżości każdemu wnętrzu łazienki. Jak soczysty deser, którego koniecznie należy spróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...