Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 31 października 2018

Mleczko do ciała dla skóry wrażliwej


Norweska marka produktów do ciała Neutrogena jest dostępna na rynku od bardzo dawna, ale ja miałam okazję ja odkryć całkiem niedawno, i bardzo mi się spodobała. Dlatego chciałabym koniecznie opowiedzieć wam o produkcie, który znalazłam niedawno w drogerii internetowej Iperfumy.pl. Historia marki Neutrogena, która słynie z produktów z formułą norweską, zaczyna się prawie wiek temu, gdy jej pomysłodawca pod tą nazwą sprzedawał mydło w kostce. Dopiero w latach 60 założył firmę i opatentował skład, który odpowiadał potrzebom skóry narażonej na trudne, surowe warunki klimatyczne.

Produkty tej wspaniałej marki możecie zakupić w drogerii internetowej Iperfumy.pl , która posiada szeroki ich asortyment. Postanowiłam sprawdzić jeden z flagowych produktów czyli Mleczko do ciała dla skóry suchej i wrażliwej. Produkt opakowany jest w wysokie, plastikowe pudełko o pojemności 250 ml. Charakteryzuje je ciekawy, prosty design – kolory norweskie oraz mało skomplikowana i czytelna szata graficzna oraz tekst. Produkt zawiera również pompkę, która nie zacina się i dobrze dozuje produkt.

Produkt już od pierwszego użycia zapewnia skórze potrzebne nawilżenie, regenerację oraz nadaje jej miękkość. Można zastosować go nawet chwilę po goleniu nóg, ponieważ nie podrażni wrażliwej i delikatnej skóry. Dosłownie po użyciu czujemy się, jakby założono nam delikatny i chłodzący opatrunek.
Produkt ma kremową, delikatną i lekko lejącą się konsystencję mleczka – dobrze rozprowadza się po skórze i chwile po rozsmarowaniu wchłania, pozostawiając ją gładką. Od razu możemy też założyć piżamę czy ubranie, ponieważ produkt tego nie zabrudzi gdyż szybko wsiąka. Dobrze jest go stosować na noc, zaraz po wieczornej kąpieli dobrze wmasowując go w skórę.

 Produkt posiada bardzo delikatny, przyjemny i subtelny zapach, który uprzyjemni jego aplikację oraz stosowanie. Produkt głęboko nawilża skórę i dociera do 10 górnych warstw naskórka (potwierdzone badaniami), na pierwszy rzut oka widzimy nawilżoną i zregenerowaną skórę, a efekt ten utrzymuje się kilkanaście godzin. Przy regularnym używaniu stan skóry znacznie się poprawia, a produkt jak ulał pasuje do stosowania na zimę, gdy nasza skóra może być przesuszona.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...