Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 24 września 2023

Recenzja chusteczek odświeżających Travella flower

 Dziś pozostajemy w temacie podróżowania i przychodzę do Was z recenzją mało znanych chusteczek odświeżających Travella Flower. Można kupić je na aukcjach internetowych czy też w kioskach. Cena oscyluje około 2 złotych.


 

Opakowanie utrzymane jest w kolorze fioletowym i zawarto na nim zdjęcie bratka. W małym i smukłym opakowaniu znajdziemy 15 sztuk, dlatego łatwo spakować je do plecaka czy schować do podręcznej kosmetyczki.

Chusteczki mają Ph 5,5 i nie zawierają alkoholu. W składzie znajdziemy nawilżającą betainę. Chusteczki dedykowane są do odświeżania rąk w miejscach, gdzie dostęp do wody jest utrudniony, ale ja bez trudu zmyłam nimi makijaż. Nie odpowiada mi tylko dosyć intensywny zapach, który ciężko jest mi opisać.

Czy polecam? Są na rynku lepsze chusteczki, dlatego daję 6 na 10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...