Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 9 października 2023

Recenzja regenerującego olejku intymnego marki Biotanique

W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją regenerującego olejku intymnego marki Biotanique. Produkt udało mi się zakupić w drogerii Rossman. Produkt kosztował 22 zł, co jest moim zdaniem całkiem dobrą ceną jak za tą wydajność i pojemność. 

Olejek to mulifunkcyjny eliksir, który zawiera w swoim składzie sześć naturalnych olei:  Jojoba, Tamanu, z Pestek Moreli, Słonecznika, ze Słodkich Migdałów oraz Olejek z Drzewa Herbacianego. Ten ostatni nadaje produktowi delikatny zapach. 


 

Produkt posiada pipetkę, ale moim zdaniem wygodniejszym rozwiązaniem byłby dozownik. Olejek dobrze nawilża podrażnioną skórę oraz eliminuje wrastanie włosków po depilacji. Dobroczynne działanie tego specyfiku zobaczyłam już po pierwszym użyciu. Uważam, że to bardzo dobry produkt i daję mu mocne 9 na 10

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...