Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 5 października 2023

Recenzja szczoteczek do zębów Dentix z Biedronki

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szczoteczek marki Dentix, której to produkty znajdziecie w Biedronce. Zestaw dwóch szczoteczek wypada bardzo korzystnie cenowo, ponieważ w opakowaniu znajdziemy dwie szczoteczki do zębów za niecałe 4 zł. Ja wybrałam szczoteczki miękkie, ponieważ mam bardzo wrażliwe zęby i dziąsła.


 

Szczoteczki są dostępne losowo w różnych kolorach. Posiadają ergonomiczną rączkę, przy której zastosowano technologię antypoślizgową. Jest to bardzo potrzebne, kiedy mamy mokre dłonie i usiłujemy trzymać szczoteczkę.


Główka szczoteczki jest elastyczna, dlatego bardzo dobrze dopasowuje się do kształtu zębów i doskonale dociera do trudno dostępnych przestrzeni. Skrzyżowane ze sobą włókna zapewniają skuteczne czyszczenie.


Jak dla mnie 10 na 10, a największym atutem jest cena. Produkt porównywalny jakościowo do droższych szczoteczek znanych marek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...