Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 12 czerwca 2016

Equilibra - mydełko/kostka myjąca

Equilibra jest to marka z rodowodem włoskim, która oferuje kosmetyki o charakterze naturalnym i ekologicznym. W składach nie znajdziemy szkodliwych składników takich jak SLES lub SLS, dlatego mogą być one bezpiecznie stosowane u wszystkich, nawet u alergików czy dzieci.


W poprzednim poście recenzowałam szampon a dziś chciałabym poświęcić czas na opisanie wam kostki do mycia, czyli mydełka. Można je stosować zarówno do mycia rąk, pod prysznic czy także do twarzy. Produkt jest całkowicie roślinny, naturalny, nie posiada laurosiarczanów, jest delikatnie perfumowany – zapach nie jest mocno wyczuwalny. To czyni produkt odpowiednim dla dzieci. Nie zawiera on również barwników, co także przyczynia się do lepszych kryteriów do wyboru dla alergików.

Główną bazą produktu jest żel aloesowy, którego znajdziemy aż 10% w całej kostce. Aloes nawilża i koi skórę, mydełko również dobrze oczyszcza i myje zachowując/przywracając jej odpowiednie ph. Nadaje się do codziennego stosowania. U mnie bardzo dobrze sprawdza się do mycia rąk, ponieważ nie podrażnia i jest wyjątkowo delikatne i wydajne. Bardzo lubię ten produkt, ponieważ kostka nie rozmaka na mydelniczce. Mój ideał!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...