Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 15 października 2015

Genialny olejek z pachnotki ETJA



ZAPRASZAM NA STRONĘ ETJA.PL

Zalety:
- opakowania z ciemnego szkła jest najlepsze dla przechowywania naturalnych olei, ponieważ wpływa na ich najlepsze właściwości oraz ich zachowanie, również zapobiega szybkiemu psuciu się oleju
- opakowania zawierają dozownik
- produkt zawiera naturalny olej najlepszej jakości
- opakowanie kosztuje od kilku do kilkunastu złotych




Olej z pachnotki to produkt dla mnie zupełnie nowy, dlatego zainteresował mnie bardzo w ofercie marki Etja – przyznam szczerze, że wcześniej o niej nie słyszałam, dlatego tak bardzo chciałam przetestować ten olej i jego właściwości, ponieważ widziałam wiele pozytywnych opinii.  Zawiera cenne dla skóry kwasy omega oraz hamuje rozwój bakterii, które są odpowiedzialne m.in. za powstanie trądziku oraz ropnych zmian. 

U mnie sprawdził się zwłaszcza jako produkt stosowany bezpośrednio na twarz, wcierany – szczególnie redukuje wągry, z którymi miałam bardzo duży problem – wyciskanie nie dawało efektów, oczyszczanie twarzy u kosmetyczki również a większość kosmetyków niewiele pomagało na ten problem. Muszę przyznać, że zdecydowanie najlepiej sprawdził się olej z pachnotki, dlatego na pewno na stałe zostanie w mojej kosmetyczce jako sprzymierzeniec w walce z wągrami. 

Co prawda nie jestem osobą, która ma wielkie problemy z trądzikiem, ale zawsze zdarzają się pojedyncze zmiany na które olejek łagodnie działa. Wielki pozytyw, że nie wysusza cery jednocześnie walcząc z trądzikiem i niedoskonałościami

Przepis na lekki krem dla skóry trądzikowej

Masło shea 30 g
Olej z pachnotki ok. 3 ml
Olejek herbaciany – kilka kropel

Masło shea należy zmieszać z olejem z pachnotki, aby stworzyć jednolitą konsystencję. Na koniec dodajemy kilka kropel olejku herbacianego (eteryczny, nie zapachowy!) ponieważ również ma właściwości antybakteryjne. Krem należy przechowywać w lodówce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...