Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 27 marca 2018

Kallos szampon


Kallos to węgierska marka kosmetyczna znana szczególnie włosomaniaczkom, czyli kobietom, których pasją jest dbałość o włosy, piękne włosy. Oprócz kultowych masek w wielu rodzajach oraz typach, w ofercie znajdziemy również szampony oraz masę innych produktów do pielęgnacji ciała. W drogerii https://www.iperfumy.pl/ gdzie znajdziemy te produkty, naprawdę jest w czym wybierać. Ceny są niskie dlatego można bawić się do woli, kupując coraz to nowsze produkty.  Marka ta stała się znana dzięki genialnym maskom do włosów, które są chyba najlepszym produktem jeśli chodzi o stosunek pojemności, jakości i ceny – ja do tej pory jestem wierna masce z keratyną i bardzo często stosuję ją zamiennie z innymi produktami.






Nigdy nie miałam jeszcze do czynienia z szamponami marki Kallos, dlatego na pierwszy rzut poszedł Go go szampon regenerujący do włosów normalnych i suchych. Do zakupu przekonuje cena około 7 zł, co jest niską ceną jak na opakowanie o pojemności 200 ml. Produkt opakowany jest w proste opakowanie w formie tuby, którą możemy postawić na zakrętce. Spodobało mi się żywe, jasne i konkretne opakowanie w kolorze zdecydowanego różu. Ozdabia je fioletowy pasek oraz napisy w kolorze czarnym, które są bardzo czytelne. Zatyczka jest łatwa do odemknięcia, a szapon nie wylewa się w nadmiarze. Można wycisnąć go do końca dzięki ciekawemu opakowaniu, nic nie będzie tutaj zmarnowane. Kocham tego typu produkty, które można zużyć do końca bez żadnych kłopotów ze strony opakowania!

Jeśli chodzi o sam szampon, ma on delikatny, kwiatowy zapach ale powiedziałabym że nie idzie on w kierunku pudrowego ale jakby posiada cytrusową, ciekawą nutę. Obstawiam, że jest to zapach piwonii – najbardziej mi go przypomina. Szampon ma dosyć gęstą, żelową konsystencję dlatego dobrze się go rozprowadza na włosach. Jest przeźroczysty i bardzo wydajny. Dobrze zmywa zanieczyszczenia z włosów oraz ich nie obciąża co jest bardzo dużym plusem – możemy zastosować go również w wypadku włosów tłustych. Rozmiar opakowania bardzo dobrze sprawdzi się podczas podróży oraz wyjazdów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...