Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 6 kwietnia 2018

Szampon Nivea Hairmilk


Ostatnio bardzo wiele artykułów poświęciłam produktom marki Nivea – trudno się dziwić, bo to jedna z najbardziej znanych oraz lubianych światowych marek kosmetycznych. Jest w mojej kosmetyczce od dziecka i bardzo trudno byłoby się pozbyć wielu produktów, które tak bardzo uwielbiam. Zwłaszcza produkty do włosów znajdują u mnie duże uznanie.  Dalsze poznawanie nowości, jest dla mnie inspiracją aby dzielić się ciekawymi odkryciami z Wami. Gdzie znaleźć ciekawe odkrycia kosmetyczne? Oczywiście jest to możliwe w drogerii internetowej https://www.iperfumy.pl/ , gdzie znajdziecie wiele ciekawych kosmetyków tej marki. Ja postanowiłam wypróbować jeden z nowych kosmetyków z serii do włosów: Szampon pielęgnujący do włosów delikatnych Harmilk

Produkt dostępny jest w kilku pojemościach, ale ja wybrałam największą – 400 ml, ponieważ uważam, że aby dobrze poznać produkt i móc go komuś przedstawić, należy używać go przez pewien czas aby w pełni przekonać się o jego potencjale. Szampon znajduje się w wysokim, ciekawie wyprofilowanym opakowaniu z grubszego plastiku. Kolor opakowania jest niebieski i bardzo ładnie komponuje się z białymi napisami oraz perłowo – różowymi nadrukami. Jedynym jego minusem jest zatyczka – jeśli niedokładnie ją zamkniemy, szampon może się niestety wylewać. Rozwiązaniem jest przyłożenie się do dokładnego zatykania. Jeśli chodzi o otwór, jest idealny ponieważ dozuje tyle szamponu, ile aktualnie potrzebujemy – i za to duży plus.

Szampon należy nałożyć na wilgotne włosy i dobrze go rozmydlić. Wystarczy niewielka ilość, aby dokładnie umyć włosy ponieważ produkt dobrze się pieni. Jego konsystencja jest bogata, trochę kremowa i ma on kolor biały. Dobrze rozprowadza się na włosach. Oczyszcza z tłustej warstwy oraz pozostałości środków do stylizacji – można zastosować go dwa razy dla głębszego oczyszczenia naszych włosów, gdy wcześniej stosowaliśmy dużo środków stylizujących a szczególnie tych typu guma do włosów lub nabłyszczające pomady czy też intensywny lakier. Zapach produktu jest kremowy, delikatny i trochę typowy dla większości produktów marki Nivea. Jest przyjemny i pozostaje na włosach przez dłuższy czas. 





W składzie produktu znajdziemy proteiny mleczne, które wspierają odbudowę naszych włosów i je nawilżają. Włosy dobrze się rozczesują i są delikatne w dotyku. Dobry produkt w odpowiedniej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...