Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 4 stycznia 2019

Equilibra - kuracja do włosów


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją ciekawego produktu marki Equilibra. Kosmetyki te produkowane są we Włoszech, a ich atutem jest bardzo dobry, naturalny skład oraz innowacyjne technologie.



Wzmacniająca kuracja przeciw wypadaniu włosów, to produkt który nada się dla wszystkich, którzy chcą wzmocnić swoje włosy, poprawić ich wygląd oraz zredukować wypadanie. Miałam już do czynienia z wieloma podobnymi kuracjami, ale ta naprawdę mnie zaskoczyła! Pierwsze, co zwraca uwagę to estetyczne kartonowe opakowanie, ze skromną szatą graficzną i rzeczowym opisem. Sam produkt znajdziemy w smukłej buteleczce z grubego plastiku. 

Pojemność opakowania to 75 ml. Kurację należy stosować raz na trzy dni przez miesiąc. Najpierw myjemy włosy, a później delikatnie je osuszamy. Preparat ma formę rzadkiego żelu, który bardzo dobrze się rozprowadza na skórze głowy. Należy wykonać nim delikatny masaż, wmasować go. Produkt nie jest tłusty, dlatego po wysuszeniu włosów nie pozostają żadne ślady.

 Nie powoduje on również przetłuszczania włosów oraz utraty ich objętości, dlatego szczególnie polecam dla osób, które mają przetłuszczające się włosy i z tego względu boją się stosować wszelkie używki. Zauważyłam pozytywny efekt już po pierwszym użyciu – włosy dało się łatwo rozczesać, były gładkie i miękkie w dotyku. 

Zapach produktu jest delikatny, dla mnie neutralny.
Po dłuższym stosowaniu, muszę stwierdzić, że włosy zdecydowanie mniej wypadają. Mam wrażenie, że są bardziej nawilżone i lepiej się układają (w sezonie grzewczym miałam zawsze problem z przesuszonymi kosmykami, odstającymi włosami). 

W składzie produktu znajdziemy wiele witamin o dobroczynnym wpływie, proteiny sojowe, taurynę, zieloną herbatę, czerwone wino oraz kompleks roślinny PHOTOSINERGIA – aloes, olejek arganowy oraz keratyna.


Produkty marki EQUILIBRA możecie zobaczyć TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...