Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 8 marca 2019

Mleczko do ciała Ziaja Cashmere


Kosmetyki Ziaja istnieją już na polskim rynku od ponad dwudziestu lat, nic dziwnego że mają tak wielką rzeszę fanów i kobiet, które kupują ich kosmetyki. Wszyscy z niecierpliwością wyczekują nowości, ale i stare, dobre kosmetyki mają wiele wielbicielek. Dlatego ostatnio kupiłam bardzo wiele kosmetyków tej marki, których jeszcze nie próbowałam. Zakupów dokonałam w drogerii internetowej Iperfumy.pl gdzie zaskoczył mnie bardzo duży wybór oraz niskie ceny produktów, dlatego w moim koszyku wylądowało wiele kosmetyków.





 Szczególnie dużo kupiłam tych do włosów, o czym mogliście przeczytać w poprzednich postach – były to odżywki oraz szampony. Teraz przyszła kolej na mleczko do ciała, czyli trochę inny produkt kosmetyczny. Zawsze gdy gdzieś wyjeżdżam, zapominam zastosować mleczka do ciała lub balsamu, dlatego idealnym rozwiązaniem dla mnie był zakup miniaturki marki Ziaja. Oprócz niewielkiego opakowania podróżnego 50 ml, które dostaniemy w cenie około 3 zł (dzięki temu możemy kupić dużo miniaturek prawie wszystkich produktów marki ziaja i je przetestować), jest dostępny także w większych pojemnościach do klasycznego użytku.

Mój wybór padł na mleczko do ciała Ziaja Cashmere. Nazwa serii ma chyba nawiązywać do kaszmiru, który jest delikatny i gładki, a także kojarzy się z przepychem i luksusem. Produkt ma plastikowe opakowanie w kolorze białym, z fioletowym znaczkiem oraz napisami tego samego koloru. 

Opakowanie jest proste, stabilne. Ma bardzo dobry korek, dlatego mamy pewność że balsam nie wyleje się w podróży, co naprawdę jest bardzo ważne. Zajmuje niewiele miejsca, a starczy na pewno na kilkanaście użyć, dlatego jest bardzo dobry na kilkudniowy wyjazd. Taki wydatek również nie obciąży naszego portfela, a nasza skóra będzie mogła odpocząć w komfortowych warunkach otulona delikatnym balsamem.
Produkt ma delikatny, pudrowy zapach, który długo pozostaje na skórze. Ma kolor biały, kremowy, dobrze się rozprowadza i nie pozostawia tłustych śladów na ubraniu. Produkt nawilża skórę, nadaje jej gładkość i miękkość, a także przywraca skórze sprężystość. Produkt regeneruje nadmiernie przesuszoną skórę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...