Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 25 września 2020

Żel pod prysznic Ziaja Fruity Cranberry & Wild Strawberry

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu jednej z moich ulubionych firm, którą oczywiście jest nasza polska Ziaja. Szeroki asortyment produktów tej marki znajdziecie w drogerii internetowej Notino.pl – w ofercie jest naprawdę wszystko, czego potrzebujecie. Warto wypróbować produkty Ziaja i mieć swoich faworytów, ponieważ to dobre kosmetyki w naprawdę uczciwej cenie na każdą kieszeń – nie musisz wydawać majątku, aby uzupełnić swoją kosmetyczkę.

Dzisiejszy bohater, to  żel pod prysznic Ziaja Fruity Cranberry & Wild Strawberry. Szukałam czegoś na letnie wojaże, co będzie miłym wspomnieniem lata oraz pozytywnym akcentem wśród zimnej atmosfery na zewnątrz – i znalazłam. Na dodatek w bardzo dobrej cenie, która oscyluje w granicach 11 złotych. Produkt zakupimy w dużym, półlitrowym opakowaniu z przeźroczystego plastiku, dlatego zawsze możemy wiedzieć, ile go nam jeszcze zostało. Dozownik jest odpowiedni, a butelka solidna. Szata graficzna typowa – bardzo prosta i czytelna. Sam produkt ma kolor lekko czerwony i fajną konsystencję – nie jest ani za rzadka, ani za gęsta i trochę żelowa. 

Dobrze się rozprowadza, tworzy miękką pianę oraz jest niesamowicie wydajny. Możemy go stosować również jako płyn do kąpieli lub żel do mycia rąk – jest multifunkcyjny, u mnie dobrze spełnia się zwłaszcza na wyjazdach, wystarczy, że zabiorę tylko jeden kosmetyk przelany do podręcznego opakowania. Daje radę również jako szampon oraz jako płyn do prania np. maseczek wielorazowych, których niestety teraz musimy używać. Zapach bardzo przyjemny, intensywny, ale za to energetyzujący. Orzeźwia i pobudza, a jego przyjemna woń jeszcze długi czas po kąpieli pozostaje na skórze. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, ale jednocześnie nie wysusza naskórka.

 Skóra po użyciu produktu jest gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Nie powoduje żadnych podrażnień, jest odpowiedni dla mojej wrażliwej skóry. Polecam każdemu – jak nie ten zapach, to na pewno wśród innych znajdziecie coś ciekawego dla siebie z firmy Ziaja. U mnie ten produkt na pewno na stałe wyląduje na mojej kosmetycznej półce i będę go wiernie używała.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...