Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 16 października 2016

Bourjois - Kredka od IPERFUMY

Witajcie! W poprzednim artykule pisałam Wam nieco o francuskiej firmie Bourjois oraz o produktach do kąpieli. Tym razem będzie bardzo tradycyjnie – zajmiemy się branżą makijażową, czyli moim zawodowym konikiemJ Dzisiaj postanowiłam opisać kolejny z produktów, który bardzo mnie zafascynował oraz polecam go moim wszystkim znajomym, ponieważ jest tego wart. Jeśli i Ty szukasz odpowiedniej kredki do oczu czy eyelinera, koniecznie przeczytaj co proponuje firma Bourjois. To must have dla każdej imprezowiczki!




Kredka dostępna jest w drogerii internetowej IPERFUMY, gdzie znajdziecie pełną ofertę makijażową marki Bourjois. Miałam okazję przetestować to cudo przez ostatni miesiąc i przekonać się, że kredka bije na głowę wiele innych marek jeśli chodzi o kredki do wykonywania makijaży typowo imprezowych. Zaletą są ciekawe kolory odpowiednie dla takiego makijażu, intensywne, mocne nie blaknące, z lekkim dodatkiem perły, która pięknie podkreśla oprawę oczu i delikatnie je rozświetla.

Nazwa naszej kredki to Bourjois Contour Clubbing Waterproff, jest to forma kredki makijażowej do strugania za pomocą temperówki. Zawiera ona 1,20 g produktu, łatwo się temperuje oraz rozprowadza – nie jest ani za twarda ani za miękka. Łatwo narysować nią kreskę zarówno na linii rzęs jak i na linii wodnej. Sprawdza się świetnie jako eyeliner. Ja wybrałam kolor 46 bleu neon, który jest odpowiedni zwłaszcza do ciekawych wariacji makijażu imprezowego.

 Niewielkie rozmiary pozwalają na schowanie produktu nawet w malutkiej kosmetyczce.

Kredka ma neutralny zapach, jest delikatna dlatego będzie odpowiednia również dla alergików oraz osób noszących szkła kontaktowe czy okulary. Nie rozmazuje się na linii wodnej, za co duży plus, również nie odciska się przez dolne rzęsy, co często denerwuje kobiety. Jest w stanie wytrzymać kilka godzin nienaruszona i nie rozmazać się co jest atutem szczególnie dla imprezowiczek. Bez poprawek przetrwa nawet najdłuższą imprezę. Aby przedłużyć jej trwałość ważne jest jednak wykonanie odpowiedniego makijażu – nałożenie podkładu oraz jego zmatowienie. Na matowej skórze łatwiej wykonać kreskę. Również lepiej jest wcześniej pociągnąć dolną linię rzęs tuszem, przez co kredka nie odbije się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...