Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 16 października 2016

Bourjois - refresh me - IPERFUMY

Będąc małym dzieckiem i widząc na półkach mojej mamy kultowy produkt marki Bourjois – ich różany róż do policzków, który nadal świeci triumfy w drogeriach i kosmetyczkach kobiet na całym świecie, budziła się moja miłość dla tej francuskiej marki. Do pewnego czasu w naszym kraju dostępne były jedynie produkty makijażowe i to za ich sprawą marka była bardzo znana. Dopiero kilka lat temu, gdy wyjechałam na wycieczkę do Francji i wybrałam się do paryskiej drogerii z zamiarem kupienia ulubionego podkładu oraz różu, odkryłam, że marka ma w swojej ofercie także produkty pielęgnacyjne np. żele do kąpieli. Pamiętam gdy kupiłam różnego rodzaju żele i miałam okazję je przetestować. Tym razem jednak sięgnęłam po nowe produkty, aby móc wam polecić coś ciekawego i nowego.




Niestety jeśli chodzi o produkty kąpielowe, nadal są trudno dostępne w naszym kraju. Dobrą alternatywą jest drogeria internetowa IPERFUMY, która posiada szeroki asortyment produktów marki Bourjois – począwszy od makijażowych, aż po wody toaletowe i perfumy, środki do demakijażu jak i te do kąpieli – najbardziej u nas w kraju szukane i pożądane z oferty francuskiej marki. Więc jeśli nie wiedzieliście gdzie szukać, teraz już wiecie. Bardzo dobrze, ponieważ do tej pory nie mogłam namierzyć ulubionych produktów w polskim sklepie czy drogerii.


Płyn do kąpieli, pod prysznic marki Bourjois jest opakowany w buteleczkę o pojemności 250 ml, wykonaną z grubego plastiku. Na szczycie opakowania znajdziemy fioletową obramówkę ze złotą kuleczką, charakterystyczną dla opakowań produktów kąpielowych Bourjois. Kolor opakowania jest błękitny, dlatego wnosi świeżość do naszej łazienki, i przywodzi na myśl morskie klimaty. Marynarskie paski dodają żeglarskiego nastroju. Refresh me, odświeżający żelmarki Bourjois to wybór dla każdej kobiety która lubi styl sportowy oraz szybki tryb życia. Produkt doskonale myje skórę, tworząc lekką pianę. Pobudza zmysły i ciało. Nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień, sprawia miłe wrażenia po kąpieli. Zapach jest delikatny, morski, zmysłowy. Przywodzi nutkę świeżości i powiew morskiej bryzy do naszej łazienki. Produkt zdecydowanie warty swojej ceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...