Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 4 października 2017

Błyszczyk NYX

W poprzednim poście pisałam Wam na temat marki NYX Proffesional Makeup, która pochodzi z Los Angeles. Jej autem są zdecydowanie ceny, które pozwalają każdej kobiecie wypróbować możliwości jak i fakt, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach i są bezpieczne. Opisałam tam też szminkę, która podbiła moje serce (jak i pewnie milionów innych użytkowniczek).

 Oprócz szminek firma ma w swojej ofercie różne produkty do makijażu, które znajdziecie w drogerii internetowej www.iperfumy.pl/ . Kosmetyki te można zakupić w korzystnych cenach oraz w różnych, ciekawych wariantach kolorystycznych – marka na bieżąco śledzi światowe trendy obowiązujące w magazynach oraz na pokazach mody i na tej podstawie przygotowuje palety kolorystyczne. Szczególnie polecam kosmetyki do ust – dwie szminki, które posiadam są niezastąpione – dobra pigmentacja, nie wysuszają ust, mają ładne kolory. 

Zachęcona wspaniałymi właściwościami szminek postanowiłam przyjrzeć się błyszczykom, których marka ma również szeroką ofertę.
Po dłuższym zastanowieniu oraz przejrzeniu mojej kosmetyczki (w której jednak dominują szminki niż błyszczyki), zdecydowałam się na kupno połyskującego błyszczyku. Taki akcent szczególnie przydaje się jako akcesorium do makijażu do zdjęć lub na imprezy (jednak wtedy włosy najlepiej spiąć w kok lub inną fryzurę. Która z nas lubi błyszczyk lepiący się do włosów rozwiewanych przez wiatr?)?






Diamond sparkle lipstick przyciąga uwagę klasycznym, prostym i eleganckim opakowaniem. Jest wykonane z grubszego plastiku i w połaczeniu z teksturą błyszczyku mamy wrażenie oglądania geometrycznej bryły. Bardzo ładnie prezentuje się na toaletce. 


Wygodnie go również postawić na wieczku. Ma niewielki wymiar dlatego bez trudu zmieści się w każdej, nawet najmniejszej torebce. W opakowaniu znajdziemy 5 ml błyszczyku, ale przy tak ogromnej wydajności starczy nam na naprawdę długo – nigdy nie widziałam tak bardzo wydajnego błyszczyku, a stosuję je od 12 roku życia więc naprawdę długo. Kolor jaki wybrałam to paprika sparkle – coś pomiędzy różem a kolorem arbuza/ dojrzałej papryki, przy czym kolor jest trochę zgaszony – zawiera miliony malutkich drobinek, które pięknie podkreślają i powiększają usta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...