Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 4 października 2017

NYX Lip butter

W wcześniejszych postach opisywałam zarówno szminkę jak i błyszczyk marki NYX, ponieważ bardzo spodobały mi się produkty tej amerykańskiej marki. Została ona założona przez makijażystkę Toni Ko w Los Angeles i już od dwudziestu lat tworzy kosmetyki charakteryzujące się dobrą ceną oraz wysoką jakością. Kosmetyki tworzone z zachowaniem najnowszych trendów w zakresie kolorów oraz możliwości podbiły serca kobiet na całym świecie. 

W Polsce nie jest je łatwo znaleźć w drogeriach stacjonarnych, ale z pomocą przychodzi drogeria internetowe www.iperfumy.pl/ , w której znajdziemy szeroką gamę kosmetyków tej marki. Polecam je wypróbować – wśród produktów do ust każda kobieta znajdzie idealny dla siebie i doskonale pasujący kolor. Do wyboru mamy kilka opcji szminek i błyszczyków, a dla tych, które wolą naturalną pielęgnację – szminki/balsamy w postaci masełka.

Butter lipstick to właśnie jedna z ciekawszych propozycji, która towarzyszy w mojej kosmetyczce od dawna i na pewno będzie miała w niej stałe miejsce, ze względu na swoje niezwykłe właściwości oraz ciekawą formę. Nieco przypomina ona produkt marki Astor, ale mi bardziej odpowiadają kolory u NYX’A.


Ciężko tak naprawdę jednoznacznie określić i nazwać ten produkt – powiedziałabym, że jest to szminka, balsam do ust i masełko w jednym, czyli multifunkcyjny produkt. Posiada wygodne opakowanie ze sztyftem – sam kosmetyk waży 4.5g, ale moim zdaniem to dużo przy tak dobrej wydajności – wystarczy jedna warstwa aby pokryć usta ponieważ (co dziwne) pigment jest bardzo dobrej jakości i intensywny. 

Produkt dobrze się rozprowadza ponieważ ma kremową konsystencję. Dobrze koi przesuszone usta, ponieważ je nawilża i koi – ze względu na dobroczynne składniki np. olejek rycynowy czy masło shea, które koją i chronią skórę ust, szczególnie wrażliwą. Warto jednak zrobić peeling ust przed jego użyciem aby kolor był równomierny. Ja wybrałam odcień o nazwie seashell, który jest bardzo jasnym różem – dobrze sprawdzi się przy jasnej, bladej karnacji oraz dla kobiet w typie królewny śnieżki czy też delikatnej blondynki, ponieważ zbytnio kontrastuje z ciemna czy opaloną karnacją.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...