Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 1 grudnia 2017

Delia szampon do włosów

Kolejny z produktów do włosów, jakie poznałam w ostatnim czasie, jest produkt marki Delia. Ten i inne produkty tej firmy możecie zakupić w drogerii internetowej www.iperfumy.pl Firma Delia oferuje innowacyjne wyroby w korzystnej cenie.


Dzisiaj przyjrzę się szamponowi Delia Cameleon keratin shampoo. Produkt jest dostępny w kilku wersjach pojemnościowych: najwygodniejszym do domowego użytku jest najpewniej opakowanie z pompką, która pozwala dowolnie dozować produkt i używać go w bardzo wygodny sposób. Ja jednak zdecydowałam się wybrać malutkie opakowanie o pojemności 50 ml. Jest to idealny sposób, gdy właśnie planujemy weekendowy wyjazd lub wyprawę pod namiot. Niewiele zajmuje, a starcza na parę użyć.





Opakowanie jest klasyczne, białe z czarno – złotymi napisami oraz z czarną zakrętką, wykonane z grubego plastiku. Dobra zakrętka, dzięki czemu mamy pewność, że szampon nie wyleje się w transporcie. Po zużyciu produktu możemy opakowanie wykorzystać niezliczoną ilość razy przy transporcie czy podróżach – jeśli spodoba nam się szampon Delii, można zakupić większe opakowanie i podczas wypraw po prostu go przelewać.

Produkt ten delikatnie myje oraz oczyszcza włosy nie naruszając bariery ochronnej czy nie tworzy łupieżu. Jest odpowiedni dla osób z wrażliwą i delikatną skórą głowy. Na uznanie zasługuje dobry skład: bez parabenów, synetycznych barwników oraz soli – to na pewno na plus świadczy o tym produkcie. Zapach jest delikatny, jakby „luksusowy” – kojarzący mi się z produktami z nawyżzej pólki czy też salonu fryzjerskiego. Ciężko mi jest go określić, ale najbliżej mu do cytryny zmieszanej z lukrem – bardzo ładny aromat, który uprzyjemnia codzienną kąpiel.

 Konsystencja produktu jest nie za rzadka, ani nie za gęsta, dobrze się pieni i oczyszcza włosy, jednocześnie ich nie wysuszając. Dobrze jest jednak nie stosować zbyt wielu produktów z keratyną ponieważ może to przynieść odwrotny efekt do planowanego – co za dużo to nie zdrowo. Nie mniej jednak po stosowaniu tego produktu, moje włosy zaczęły się lepiej układać i wyglądają na ładniejsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...