Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 1 grudnia 2017

Ziaja - szampon oliwkowy

U mnie ostatnio dominują podróże, dlatego staram się kupować produkty do codziennej pielęgnacji w niewielkich opakowaniach, czyli takie, które zawsze mogę mieć ze sobą i nie zajmują one dużo miejsca. Uważam, że dobrze też zakupić kilka takich produktów, a po ich zużyciu można zgodnie z recyklingiem zostawić sobie opakowania i używać ich przy naszych kolejnych podróżach. Wtedy zakup specjalnych opakowań staje się zbędny, my oszczędzamy pieniądze oraz jest to dobre dla środowiska.





W drogerii internetowej www.iperfumy.pl znajdziemy wiele produktów w małych opakowaniach: szampony, kremy, balsamy etc. – są to produkty dobre jako takie, które możemy zapakować w podróż lub gdy po prostu chcemy spróbować nowych rzeczy, a nie wiemy czy dany produkt się nam się spodoba. Są niedrogie, dlatego nic nie tracimy i możemy próbować coraz to nowych kosmetycznych możliwości.
Ja postawiłam na znaną mi firmę Ziaja, której jestem wierna od lat, chociaż jeszcze nie miałam styczności ze wszystkimi produktami – często też dodają coś nowego. Nie mniej jednak markę cenię za wysoką jakość, wydajne produkty oraz odpowiednie ceny. 

Plusem są również jasne i czytelne, bardzo proste etykiety – myślę, że ułatwienie dla konsumenta XXI wieku, który jest bombardowany przeładowanymi etykietami, a tak naprawdę chce wiedzieć tylko podstawy na temat produktu.


Szampon Ziaja oliwkowy dla suchych włosów, to kolejny z produktów, jaki postanowiłam przetestować (znam inne szampony Ziaja, które lubię). Produkt opakowany jest w białe opakowanie z zieloną etykietą. Sam szampon ma gęstą konsystencje i dobrze się rozprowadza po skórze głowy. Średnio podoba mi się zapach, który jest troszkę sztuczny, ale też z drugiej strony bardzo ciężko jest oddać naturalny zapach oliwek – są one praktycznie bezzapachowe. 

Trudno też oczekiwać cudów od produktu o tej cenie – dobrze myje włosy, nie przesusza ich i jest wydajny co moim zdaniem spełnia jego zadanie, czyniąc go wartym wypróbowania. Włosy po użyciu łatwo się rozczesują oraz są delikatne i miękkie, przyjemne w dotyku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...