Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 31 stycznia 2018

Bruno banani - perfumy

W dzisiejszym poście przyszedł czas na podzielenie się opinią na temat ciekawych perfum, które znalazłam w drogerii internetowej https://www.iperfumy.pl/ Zdecydowanie jest to jedna z najlepszych drogerii internetowych i polecam ją zwłaszcza osobom, które chciałyby zakupić oryginalne perfumy w korzystnej cenie. Atutem na pewno jest gwarancja oryginalności produktu oraz jego świeżości a także najlepszej ceny i szybkiej wysyłki. Również bardzo ważny jest dla mnie fakt, że w drogerii znajdziemy perfumy od bardzo tanich aż po te z najwyższej półki, dlatego wybór jest bardzo szeroki. Ja jestem maniaczką perfum, dlatego z chęcią testuję wszelkie nowości. Perfumy to najprostsza zmiana w naszym życiu. Powinny być inne na każdą okoliczność, na wieczór czy na dzień. Zapach potrafi nam wiele powiedzieć o danej osobie a także wpływać na nasz nastrój. Perfumy tworzą niesamowitą magię i na pewno dodają kolorytu każdemu dniowi!





Bruno banani to perfumy z średniej półki cenowej, które są bardzo ciekawe i na pewno warto w tej cenie je wypróbować. Ja zdecydowałam się na zapach Bruno Banani Pure Woman. Pierwszym, ciekawym efektem, który przyciąga jest kartonowe opakowanie – prowokacyjnie ścięte, w ciekawym kształcie. Minimalistyczne w swojej prostocie, przyciągające jaskrawym, ciemnobordowym kolorytem.

Kiedy naszym oczom ukaże się flakonik, zobaczymy, ze jest również niebanalny jak samo opakowanie. Zachwyca od pierwszego spojrzenia. Przypomina nieforemną, abstrakcyjną bryłę. Jest szczególnie ciekawy kiedy do akcji wejdą nasze dłonie i będą badać wszystkie krzywizny i zaokrąglenia. Na pewno jest to coś, co warto mieć na swojej toaletce, ponieważ wygląda bajecznie i wprowadza w pozytywny nastój. Szkło ma ciepły, intensywny kolor. Sam zapach jest dosyć odważny. Na pierwszy rzut mocny i intensywny, wyrazisty i nie cukierkowy zapach czarnej porzeczki. Jest słodki, ale rzuca się w oczy. Dołącza do niego frezja, która trochę go łagodzi i intensywna, cierpka mandarynka. Z nuty serca wyłania się cyklamen, lekko wyczuwalne wonie mango oraz piwonia. Dopiero po pewnym czasie dochodzą do nas lekkie i kojące nuty bursztynu oraz słodkiej, uspokajającej wanilii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...