Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 31 stycznia 2018

Colorista Washout - farba


Niedawno świętowaliśmy nadejście nowego roku, a co za tym idzie trwa karnawał. Kolorowe zabawy do białego rana porywają nas nie jeden raz podczas tego zimowego sezonu. Niezwykłe przyjęcia, bale czy dyskoteki są wspaniałą rozrywką. Bardzo często jednak zastanawiamy się, jak wyróżnić się z tłumu i być widoczną podczas takich wydarzeń. Kusi nas, aby choć przez jedną noc lub zaledwie kilka dni zmienić coś w swoim image i zostać szaloną królową parkietu. Koniecznie powinno być to coś szalonego i nietuzinkowego. Moja propozycja to oczywiście nowy kolor włosów… ale nie tak zupełnie na poważnie;)

Z odsieczą przychodzi nam koncern L’oreal, który proponuje Colorista Washout, czyli zmywalną farbę do włosów, którą możecie zakupić w drogerii internetowej https://www.iperfumy.pl/ Efekty użycia tego produktu utrzymują się do dwóch tygodni, a kolor stopniowo i naturalnie schodzi. Jest to doskonała alternatywa dla osób, które do pastelowego barwienia włosów stosowały kiedyś kredę oraz produkty do jednorazowego podbarwienia. Kreda pozostawia niestety niezbyt przyjemne plamy oraz przesusza włosy, dlatego lepszym pomysłem będzie wykorzystanie profesjonalnego produktu. Dużym atutem jest to, że przedstawiany przezemnie produkt nie niszczy włosów dlatego dowolnie możemy się nim bawić i mieć tęczę na włosach, zmieniać, eksperymentować.





W ofercie znajdziemy wiele różnych kolorów: od intensywnych aż po pastelowe. Dużym atutem są lekko graficzne, lecz czytelne opakowania, na których możemy podziwiać inspiracje fryzjerskie na różne fryzury oraz uczesania na włosach pofarbowanych tą oto farbą. Ponadto w opakowaniu znajdziemy czytelną instrukcję oraz rękawiczki fryzjerskie.

Sam produkt opakowany jest w tubkę o pojemności 80 gramów – dodatkowym atutem jest to, że produkt jest już gotowy do użycia, nie potrzeba żadnego mieszania oraz skomplikowanych zabiegów. Farba również nie jest specjalnie śmierdząca – dla mnie lekko przypomina zapach farb do malowania, jakich używałam na zajęciach plastycznych. Równomiernie się rozprowadza i dobrze spłukuje. Produkt oczywiście najlepiej będzie wyglądał na włosach blond czy rozjaśnianych, ale chwyta również rude oraz brązowe. Ja wybrałam kolor Purple czyli fioletowy, który całkiem dobrze prezentował się jako ombre na moich włosach ciemny blond.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...