Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 13 lutego 2018

Creme soft mydło w kostce



Kochani, dzisiaj chciałabym Wam napisać o bardzo popularnych kosmetykach marki Nivea, o których mówiłam Wam już wielokrotnie, ponieważ jest to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych – z prostego powodu. W niskiej cenie oferuje ona produkty o bardzo wysokiej jakości, co jest niewątpliwym atutem Dzisiaj zaprezentuję jeden z produktów, który od lat gości w mojej kosmetyczce i nie wyobrażam sobie bez niego życia. 





To jest dosyć tradycyjny produkt, a mianowicie Creme soft mydło w kostce. Ten oraz inne produkty marki Nivea możecie zakupić w drogerii internetowej https://www.iperfumy.pl/  która oferuje szeroki wybór produktów tego producenta, nawet takich, które ciężko kupić w lokalnych sklepach. Jeśli nie wiecie, marka Nivea to nie tylko kostki myjące, ale także dezodoranty, balsamy do ciała jak i szeroka gama produktów do pielęgnacji włosów.

Kosmetyki Nivea są obecne na całym świecie od ponad 100 lat, a dokładnie od 1911 roku, kiedy farmaceuta Dr. Troplowitz stworzył stabilny krem w wyniku łączenia wody oraz oleju. Tak narodził się kultowy i znany nam wszystkim krem Nivea, który jest bez wątpienia jednym z najpopularniejszych, kultowych i wszechobecnych produktów kosmetycznych na świecie. 

Znajdziemy go w prawie każdym kraju świata, spogląda na nas nie tylko z półek supermarketów, aptek, ale także z witryn kiosków. Krem Nivea to produkt, który znają pokolenia, z powodzeniem używały go nasze babcie, później nasze mamy a teraz towarzyszy nam. Na pewno równie popularny będzie wśród naszych córek. Jest to niewątpliwie jeden z kosmetycznych fenomenów.

Nie mniej fenomenalne są moim zdaniem kostki myjące marki Nivea. Pamiętam, że gdy kupowałam jako dziecko mydło Nivea, zawsze fascynowała mnie nazwa „kostka myjąca”. Dawała wrażenie, że kupuję coś bardziej ekskluzywnego niż zwykłe mydło. Zawsze bardziej więc dbałam o kostki myjące Nivea i tak mi zostało do dnia dzisiejszego. Kostka myjąca Nivea ma delikatny, pudrowy zapach oraz dobrze się pieni. Nie pozostawia zbyt dużego osadu oraz delikatnie pielęgnuje skórę. Nie rozmaka ona również podczas kąpieli. Czego więcej chcieć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...