Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 22 września 2013

Recenzja błyszczyka Miss Sporty Hollywood

Błyszczyki i szminki od Miss Sporty to kosmetyki, których używam w moim makijażu już od kilku lat. Pierwszy mój błyszczyk miał kolor jasnoróżowy i kupiłam go w piątej klasie podstawówki. Teraz mam już 19 lat. To było tak dawno temu;-) Pamiętam, że był on niesamowicie wydajny. Również miło wspominam szminki tej firmy. Szczególnie z drobinkami brokatu, różowe opakowanie, pachniały arbuzem. Niestety, już ich nie produkują. Obecnie mają tylko jeden rodzaj szminek w swojej ofercie. Nadal jednak je lubię:-)
 Dziś jednak, chciałam przedstawić błyszczyk Hollywood lip gloss. Mój ma odcień rodeo drive, czyli klasyczną czerwień z drobinkami brokatu.
Opakowanie: Plastikowe, widać przez nie kolor błyszczyka oraz można kontrolować, ile jeszcze zostało. Aplikator jest wygodny i dobrze rozprowadza produkt.
Zapach: Ładny, owocowy.
Konsystencja: Dobrze się rozprowadza, zawiera drobinki, które pięknie podkreślają usta. Nawilża usta.
Trwałość: Dla mnie zaskakująca, jak na błyszczyk. Utrzymuje się około 4 godzin.
Cena: ok. 11 zł/ Rossmann

A Wy, jakich błyszczyków używacie? Jakie kolory są waszymi ulubionymi?


14 komentarzy:

  1. Jak na błyszczyk to dobrze się trzyma. Skuszę się na niego z pewnością;)
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten błyszczyk, mam w tym kolorze pierwszym od góry - kiss fiction i jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam czerwonego, dlatego taki kupiłam. Mam sporo różowych albo w neutralnych odcieniach.

      Usuń
  3. Ja najbardziej lubię błyszczyk z Rimmel'a :)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na błyszczyk bardzo trwały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jedyny dość trwały, jaki znam. Wolę szminki od błyszczyków.

      Usuń
  5. Bardzo fajny Blog !
    Zapraszam do mnie !
    juuly-jullu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszystkiego rodzaju błyszczyki, a ten wydaje się być idealny :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't have enough time for it.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubie delikatne roze albo calkowicie soczyste kolory np neonowy roz,pomarancz;]
    zapraszam do siebie czesciej
    nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, gratuluję ;)

    Obserwuję + zapraszam do siebie :)

    http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...