Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 16 września 2013

Recenzja podkładu Perfect Matt firmy Editt Cosmetics

.Jestem osobą, która bardzo często chodzi do sklepów tzw. chińskich, straganów kosmetycznych, po prostu mam to od dziecka;-) Można wyszukać tam czasami naprawdę ciekawe kosmetyki, jeśli nie mamy zbyt dużo pieniędzy. Nie polecam jedynie cieni do powiek - kupiłam już ich dużo i żadne nie trzymały się dobrze, przez słabe napigmentowanie.
 Podkład ten kupiłam na stoisku kosmetycznym za 6 zł. Jest to cena bardzo niska, ponieważ produktu jest aż 65 ml. Ponadto, jego zaletą jest wydajność - starcza na bardzo długo. Opakowanie to plastikowy słoiczek z zakrętką, jest estetyczne, niestety nieporęczne przy nabieraniu podkładu.
 Podkład dosyć szybko zasycha, więc najlepiej nakładać go pędzlem. Ja używam pędzla z Douglasa, aby go rozprowadzić. Produkt ten, jest najlepszy na zimę - dzięki kremowej konsystencji dobrze ochrania skórę, i nie muszę pod niego stosować kremu. Krycie jest zadowalające, mam przebarwienia potrądzikowe, które dokładnie można nim zakryć. Zapach jest delikatny, mi się podoba, ale to oczywiście kwestia gustu. Jest dostępny w 6 odcieniach.


20 komentarzy:

  1. Fajna cena podkładu :)
    Obserwujemy?

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki tani :O Ciekawe, jeszcze nigdy go nigdzie nie widziałam. Może popytam :D Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj najlepiej w małych, osiedlowych drogeriach, czasami kioski ruchu (ale trzeba patrzeć czy nie leży na słońcu oraz na termin ważności - w kioskach bywa różnie, sklepach chińskich, po 4 zł lub na targowisku. Widziałam również na allegro i w sklepie firmowym firmy Editt.

      Usuń
  4. Ja nie używam podkładów ;p Wystarczy mi sam krem nawilżający. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz byc prawdziwa szczesciara. Ja od zawsze musialam uzywac przez niedoskonalosci.

      Usuń
  5. kurcze, muszę się rozejrzeć za tym odkładem, bo też mam przebarwienia potrądzikowe i zalezy mi, aby podkład je krył. Dzięki za podpowiedź :)
    p.s. w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz przebarwienia potrądzikowe, polecałabym raczej zakrycie ich kamuflażem marki Artdeco (Douglas)- ok. 40 zł a na wierzch użycie lekkiego podkładu. Ten kamuflaż jest bardzo wydajny, długo się trzyma i zapewnia naturalne krycie. Niedługo pewnie napiszę całą recenzję więc zapraszam:-)

      Usuń
  6. Ja również często odwiedzam sklepy :P nawet chyba za często :D

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm...! 6 zł to naprawdę niska cena!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tanie a dobre! *o* super blog :)
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    obserwujemy? daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! od jutra szukam go po sklepach :-)

    Zapraszam do mnie :) a może poobserwujemy? Byłoby mi bardzo miło :) daj znać, na pewno odklikam :-)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście- cena niska, jednak ja bałabym się kupować kosmetyki w takich sklepach. :)

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym bała się kupować w takich sklepach kosmetyki. JA nie maluję się na co dzień, a od święta to i z ceną mogę sobie zaszaleć (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna recenzja, niestey nie mogę go przetrestowac :/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Już obserwuję !

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...