Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 31 stycznia 2016

Krem nr 2 Fitomed

Zima jest czasem, gdy często wybieramy się na narty czy korzystamy z innych zimowych aktywności, i wtedy pojawia się problem jak zadbać o skórę. Ja zawsze miałam z tym problem do czasu aż nie poznałam tego kremu. 




Moje poprzednie kosmetyki nie chroniły skóry w dostateczny sposób, a narażona na mróz, zimno oraz wiatr może odpłacić się niezbyt dobrym wyglądem. Również dodam, że mam tendencję do powstawania naczynek. Krem nr 2 marki fitomed dla skóry suchej i wrażliwej oraz naczynkowej jest produktem bardzo dobrym, ponieważ skóra wygląda po nim ładnie i nawet nie trzeba nakładać na nią makijażu. 

Jest również bardzo dobrze chroniona, krem wygładza skórę i ją nawilża ale my nie odczuwamy aż tak bardzo mrozu. Skóra jest wygładzona i zregenerowana, również nie przesusza się mimo sezonu grzewczego. Produkt jest odpowiedni dla alergików i osób z wrażliwą skórą. Kolor kremu jest jasno – kremowy, konsystencja zmienna zależnie od temperatury, raczej w konsystencji stałej.  Zapach prawie niewyczuwalny, lekko orzechowy. 


Krem jest produktem wydajnym.  W składzie znajdziemy wyciąg z oczaru oraz masło kakaowe – doskonały środek regenerujący oraz wygładzający skórę, nawilżającą glicerynę, łagodzący pantenol oraz olej z kiełków pszenicy który wpływa na zdolności regeneracyjne skóry. Również krem dba o naszą skórę naczynkową i chroni ją przed mrozem, moja skóra nie była zaczerwieniona a obecne naczynka nie powiększyły się oraz nie wyglądają na mocniejsze, bardziej intensywne. Można wręcz powiedzieć, że stan skóry znacząco się poprawił.

zapraszam na stronę FITOTEKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...