Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 5 września 2016

Beauty formulas - maseczki

Beauty Formulas to firma produkująca maseczki do twarzy. Mi do gustu szczególnie przypada maseczka materiałowa, gdzie głównym składnikiem jest śluz z ślimaka – ceniony zwłaszcza w kosmetyce azjatyckiej, jako składnik, który rozjaśnia skórę oraz koi podrażnienia. W zestawie znajdziemy serum, które trzeba zastosować na samym początku a następnie nałożyć materiałową maseczkę, którą należy trzymać kilkanaście minut. 

Druga z maseczek, jaką otrzymałam składa soię z dwóch części – cleanera, którą oczyszczamy twarz a także maseczki typu pell off który oczyszcza twarz. Zawiera w swoim składzie węgiel aktywny który ma zdolności oczyszczające. Po użyciu skóra wygląda rzeczywiście lepiej, ale żeby zobaczyć pełne rezultaty na pewno trzeba częściej ją stosować.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...