Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

sobota, 23 września 2023

Recenzja chusteczek do demakijażu Isana 3 w 1 (edycja limitowana)

 Jeśli tak jak ja lubisz podróże, na pewno docenisz chusteczki do demakijażu Isana 3 w 1. Ten produkt jest dostępny w przepięknej edycji limitowanej, dlatego warto na niego zapolować.

Głównym atutem tego produktu jest jego cena. Chusteczki zakupiłam w drogerii Rossman za jedyne 5,29 zł.

 


W kobiecym, różowym opakowaniu znajdziecie 25 chusteczek. Głównym motywem szaty graficznej jest słodki króliczek i kwiaty.

Chusteczki nie zawierają alkoholu i posiadają delikatny zapach, który określiłabym jako pudrowy i lekko słodki. Po rozłożeniu chusteczka jest na tyle duża, że można nią dokładnie zmyć makijaż z całej twarzy. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem podkładu, szminki czy mascary. Nie podrażnia skóry, chociaż po jej użyciu towarzyszy delikatne uczucie ściągnięcia, dlatego warto po zastosowaniu użyć serum pielęgnującego lub kremu do twarzy.

W swoim składzie zawierają nawilżającą glicerynę, wyciąg z aloesu oraz betainę, dlatego nie tylko oczyszczają makijaż, ale również nawilżają.

Jak dla mnie obowiązkowy zestaw na wakacyjne wyprawy. Daję mocne 9 na 10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...