Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 26 września 2023

Recenzja matowej pomadki True Matt Lipstick marki Kobo Proffesional (drogeria Natura)

 Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pomadki True Matt Lipstick marki Kobo Proffesional. Upolowałam ją na wyprzedaży za 10 zł, a cena regularna wynosi 26 zł. Znajdziemy ją w drogeriach Natura.

 


Pomadka opakowana jest w klasyczne pudełko w kolorze srebrnym. Posiada magnetyczny zatrzask, dlatego łatwo się ją otwiera i zamyka.

W środku znajdziemy matową pomadkę, paleta kolorystyczna zawiera kilka modnych odcieni spośród których wybrałam 503 – burgundy rose. Jest to kolor burgundu, który na ustach prezentuje się jako dość ciemny.

Trwałość pomadki jest bardzo dobra, nie wymaga poprawek w ciągu dnia. Równomiernie ściera się z ust. Jeśli chodzi o zapach, jest on delikatnie pudrowy, wchodzący w mleczne tony. Nie rozmazuje się. Jej minusem jest fakt, że może podkreślać suche skórki, co jest niestety domeną pudrowych pomadek.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...