Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 27 grudnia 2015

Maska łagodząca od E-NATURALNE




 zapraszam na stronę ENATURALNE
 opisany przezemnie produkt - maskę łagodzącą zakupicie TUTAJ


Z początku wydawało mi się, że źle przygotowałam maskę łagodzącą, mimo iż dokładnie stosowałam się do instrukcji wykonania – na szczęście po kilku minutach produkt zrobił się gęstszy i okazało się że wszystko dobrze zrobiłam a przygotowana maska łagodząca bardzo dobrze się sprawdza – ma delikatną, lekką formułę która odpowiednia jest nawet dla skóry wrażliwej. Maseczka opakowana jest w białe, plastikowe opakowanie dołączone do zestawu.

 Kolor produktu jest delikatnie żółty, konsystencja lekka i dosyć rzadka – ale można ją dobrze nałożyć na twarz i nie ścieka. Maseczka wystarcza na kilka użyć, jedyną wadą moim zdaniem jest jej wydajność – kończy się zbyt szybko. 

Maseczka szybko regeneruje skórę, sprawia, że jest nawilżona, łatwo ją zmyć ciepłą wodą – produkt sprawdzi się gdy nie mamy wiele czasu lub nie chcemy chodzić po domu z twarzą na której maseczkę widać – ten produkt po nałożeniu jest prawie niewidoczny.

 Maseczka jest prawie bezzapachowa, ma ledwie wyczuwalną słodką woń. Wykonanie jest bardzo łatwe a wszystkie potrzebne akcesoria znajdziemy w zestawie.

W jej składzie znajdziemy ekstrakt z lukrecji – który utrzymuje nawilżenie, działa przeciwzapalnie oraz przeciwalergicznie, również można go stosować przy leczeniu skóry ze skłonnością do trądziku. Aloes łagodzi oraz wspomaga regenerację naskórka. Ekstrakt z kwiatów czarnego bzu jest nieoceniony przy leczeniu skóry naczynkowej a także ma działanie przeciwstarzeniowe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...