Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 24 lutego 2016

Bielenda - recenzja mleczka do ciała

Idzie wiosna, czas zmian... a u marki Bielenda nowości, które mnie zaciekawiły:)




Dzisiaj przedstawię Wam produkt z nowości marki Bielenda, a będzie nim mleczko do ciała. Firma postanowiła sięgnąć do składników używanych od dziesięcioleci w przemyśle kosmetycznym oraz w spa, którymi są algi.

 Znane są one z odżywczego wpływu na skórę. W serii znajdziemy po trzy wersje olejków oraz maseł do ciała, ja dostałam do przetestowania zestaw z opcji regenerującej.  Balsam, w postaci mleczka do ciała o konsystencji nieco oleistej łączy funkcje balsamu oraz olejku, co jest bardzo ciekawym połączeniem. Produkt dobrze się rozprowadza na skórze, i szybko wchłania, nie pozostawiając bardzo tłustej warstwy a również zapewniając nawilżenie.

 Głównym składnikiem produktu są algi koralowe, które mają wpływ na utrzymanie wody w komórkach skóry. Ważny jest także olej z mikroalg bogaty w kwas DHA oraz pochodne witaminy E – tokoferole. 

Składniki te uzupełniają nawilżenie, ujędrniają, hamują procesy starzenia się sóry. Koncentrat wody morskiej zapewnia przyswajanie potrzebnych składników odżywczych. Zapach produktu jest przyjemny i delikatny.

zapraszam na stronę BIELENDA

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...