Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 24 lutego 2016

E-naturalne: Serum odżywczo - liftingujące z karagenianem

Kiedy kończy się zima, a przychodzi wiosna… już niedługo;) trzeba szukać kosmetyków o lekkich formułach. Dlatego bardzo zaciekawiło mnie serum odżywczo – liftingujące z karagenianem. Produkt ten dostępny jest w sklepie e-naturalnie w postaci zestawu do samodzielnego przygotowania, możemy wybrać pojemność 10 lub 30 ml. 






Wraz z zestawem otrzymujemy buteleczkę z ciemnego szkła, która jest bardzo elegancka oraz zapewnia dobre dozowanie produktu. Ciemne szkło również jest najlepsze z punktu widzenia naturalnych składników ponieważ maksymalnie je chroni przed światłem. Produkt bardzo łatwo zmieszać, potrzebujemy jedynie wody destylowanej. 

Przygotowane serum ma konsystencję wodno – żelową i lekki zapach – kojarzy mi się z winemJ Głównym składnikiem jest karagenian, który jest roślinnym silikonem pozyskiwanym z alg. Zaopatruje on skorę w mikrokolagen, redukuje zmarszczki oraz ujędrnia. Posiada w składzie cenne minerały. Po użyciu skóra jest gładka, nie lepi się, jest napięta i idealnie przygotowana pod makijaż – nie trzeba już dodawać baz. W składzie znajdziemy wyciąg z liści czerwonego wina, który odmładza skórę, NMF, ekstrakt z lukrecji oraz witaminę B3. 

ten i inne ciekawe kosmetyki do samodzielnego wykonania znajdziecie na stronie E-NATURALNE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...