Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Recenzja kremu do rąk i stóp z olejem konopnym firmy India





Witajcie Kochani!

Dziś przedstawię Wam bardzo ciekawe produkty marki India – a będzie to krem do stóp oraz krem do rąk. Dlaczego owe kosmetyki tak bardzo wyróżniają się na rynku kosmetycznym, przeczytacie w opisie marki India:




Produkty linii kosmetyków INDIA to wyjątkowo łagodna formuła wzbogacona w olej konopny, który zapewnia intensywne nawilżenie, koi podrażnienia i odpręża napięty naskórek. Dzięki lekkiej konsystencji, szybko się wchłania i pozostawia skórę jedwabiście delikatną w dotyku. Zawarte w nim substancje odżywcze szybko redukują istniejące zmarszczki i jednocześnie opóźniają proces starzenia się skóry dając oczekiwane rezultaty już po pierwszych aplikacjach. Produkty linii INDIA są jedynymi kosmetykami na rynku wykorzystującymi olej konopny w kompleksowej pielęgnacji całego ciała.


Olej tłoczony z Cannabis sativa (konopie), rośliny pochodzącej z Azji środkowej, wykazuje innowacyjne zastosowanie w kosmetologii. Badania pokazują, że konopie ma właściwości przeciwutleniające, jest bogaty w kwasy omega 3, 6 i 9, które pomagają w nawilżeniu suchej skóry oraz łagodzą podrażnienia. Olej z konopi jest olejem bogatym w witaminy, fosfolipidy, fitosterole, minerały, chlorofil jak również ma właściwości antynowotworowe.


Medyczne właściwości tej rośliny znalazły wykorzystanie w nowej linii kosmetyków INDIA. Stworzyliśmy dla Państwa serię produktów na bazie konopi do pielęgnacji ciała i włosów: pomadka do ust, krem do twarzy, serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni, krem do rąk, krem do stóp, balsam do ciała, szampon do włosów, maska do włosów.

Krem do stóp India 









Pierwszy z produktów, za którego testowanie się zabrałam to krem do stóp. Według zapewnień producenta daje szybki efekt nawilżenia i regeneracji, a jego lekka formuła wnika w naskórek i regeneruje spękania. Czy rzeczywiście tak jest? Uczucie nawilżenia uzyskujemy po kilkunastu minutach, a przy stosowaniu trzy razy dziennie stopy są bardzo gładkie. Krem ma dosyć tłustą konsystencję według mnie, ale dobrze się wchłania. Zapach jest lekki, kwiatowo – roślinny, mi osobiście nie przeszkadza.

Cena kosmetyku to około 12 zł za tubkę mieszczącą 75 ml produktu.




Krem do rąk






 


Drugim z produktów, za którego testowanie się zabrałam to krem do rąk India z tej samej serii. Jak wszystkie produkty zawiera olej konopny. Jest sprzedawany w postaci dużej tubki, która mieści aż 100 ml produktu. Według mnie to bardzo duży plus – krem jest bardzo wydajny i starcza na długo.

Ma delikatniejszy zapach niż krem do stóp, dlatego wyjątkowo mi się spodobał. Jego konsystencja jest bardzo gładka, błyskawicznie się wchłania, co będzie dużym ułatwieniem dla osób zapracowanych, które nie mają czasu poczekać te kilka minut na wchłonięcie się kremu do rąk. 

Jeśli chodzi o skład, to w kremie znajdziemy oprócz oleju konopnego: wosk pszczeli, ekstrakt z szałwii i kory dębu oraz gliceryna.
Cena to około 12 zł za 100 ml tubkę kremu.



Dziękuję firmie India za przekazanie mi produktów do testów.

Zapraszam na stronę internetową sklepu 


produkty możecie zakupić tutaj:





http://sklep.indiacosmetics.pl/img/dio-sklep-internetowy-1411810918.jpg

11 komentarzy:

  1. nie spodziewałam się, że konopia ma takie pozytywne właściwości :) jak znajdę gdzieś to przetestuje.

    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe kosmetyki, zwłaszcza wypróbowałabym ten kremik do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :) wygląda świetnie :) można je dostać stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. No przyznam szczerze, że kosmetyk na bazie konopi hmmmm nie spotkałam się jeszcze z takim a tu proszę cała seria i to całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserwuję cię :) Kremów specjalnie do stóp nie używam, balsamem je traktuję ;) Przynajmniej można konopii użyć do czegoś innego niż odlot ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z olejem konopnym :) Krem do rąk chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej zapraszam na mojego bloga ale przede wszystkim by wziąć udział w konkursie :)


    http://malicjafashion.blogspot.com/2015/01/wazna-akcja-mozecie-pomoc-i-wygrac.html

    OdpowiedzUsuń
  8. To niesamowite, że na każdym blogu znajdzie się jakiś produkt który chciałabym przetestować :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, fajnie że u Ciebie sprawdziły się te kosmetyki :)
    Zaobserwowałam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie znam firmy, ale widać warto wypróbowania. Mi się sprawdza krem do twarzy z olejkiem konopnym Efektimy. jeden z lepszych drogeryjnych, szczególnie że za 20 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis. Pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...