Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 23 stycznia 2015

Recenzja produktów Killy's



Witajcie! Dziś dla odmiany o paznokciach – przedstawię wam trzy produkty przeznaczone właśnie do tego celu. A oto i produkty marki Killy’s:



Jako pierwszy będzie BIO2 UTWARDZACZ DO PAZNOKCI 





Słowo od producenta:


Przeznaczony do utwardzania miękkich, kruchych
i rozdwajających się paznokci. Zawiera naturalne bio-składniki pochodzenia roślinnego, opatentowany nieuczulający składnik utwardzający oraz filtr UV.
Ta specjalna formuła pozwala płytce oddychać respektując fizjologiczne potrzeby paznokcia. Preparat opóźnia procesy starzenia i chroni przed promieniowaniem UV. Widoczne efekty poprawy kondycji paznokcia
już po 4 tygodniach regularnego stosowania!

Sposób użycia:

Stosowanie jako BAZA pod lakier – nałóż jedną warstwę
na czysty i suchy paznokieć, pozostaw do wyschnięcia.
Stosowanie jako TOP nabłyszczający, przedłużający trwałość lakieru – nałóż jedną warstwę. Można nakładać ponownie co 2 dni dla przedłużenia trwałości manicure.
Stosowanie jako LAKIER BEZBARWNY – nałóż 2 warstwy

Moja opinia:

Wygodnie się nakłada, czas schnięcia jest umiarkowany. Zazwyczaj stosuję na lakier, jako top nabłyszczający i przedłużający trwałość manicure. Wadą jest jedynie zapach - ale na szczęście tylko podczas procesu malowania. Dużym plusem jest niewysoka cena produktów Killy's ( duża pojemność, są bardzo wydajne) oraz ich duża dostępność (drogerie sieciowe,  mniejsze drogerie, stoiska kosmetyczne w hiper i super marketach).


Następna będzie odżywka BIO2 WITAMINOWA BOMBA:

 
Preparat przeznaczony do odżywiania słabych, łamliwych paznokci. Zawiera naturalne bio-składniki pochodzenia roślinnego, opatentowany nieuczulający składnik utwardzający oraz opóźniające procesy starzenia roślinne komórki macierzyste. Wzbogacony w nawilżający olej arganowy i witaminy A, E, B5, C. Specjalna formuła pozwala płytce oddychać respektując fizjologiczne potrzeby paznokcia. Filtr UV chroni przed promieniowaniem słonecznym i żółknięciem płytki. Widoczne efekty poprawy kondycji paznokcia
już po 4 tygodniach regularnego stosowania!

Sposób użycia:

Stosowanie jako BAZA pod lakier – nałóż jedną warstwę
na czysty i suchy paznokieć, pozostaw do wyschnięcia.
Stosowanie jako TOP nabłyszczający, przedłużający trwałość lakieru – nałóż jedną warstwę. Można nakładać ponownie co 2 dni dla przedłużenia trwałości manicure.
Stosowanie jako LAKIER BEZBARWNY – nałóż dwie warstwy.


Moja opinia:

Dzięki pędzelkowi, łatwo i szybko można pomalować paznokcie. Rzeczywiście je wzmacnia - mam słabe paznokcie, ale zawsze lubię mieć je długie, dlatego potrzebuję dodatkowego wzmocnienia:) Wadą jest niestety zapach, ale na szczęście ulatnia się tuż po pomalowaniu. Paznokcie ładnie błyszczą. Ściera się nieco szybciej niż mój faworyt, przedstawiony niżej nabłyszczający preparat nawierzchniowy.



A to już ostatni produkt dziś BIO2 NABŁYSZCZAJĄCY PREPARAT NAWIERZCHNIOWY




Co pisze producent:




Przeznaczony do nabłyszczania, utwardzania
i przedłużania trwałości lakieru. Tworzy twardą i bardzo błyszczącą warstwę ochronną, zapobiega odpryskiwaniu. Zawiera naturalne bio-składniki pochodzenia roślinnego, opatentowany, nieuczulający składnik utwardzający
oraz opóźniające procesy starzenia - roślinne komórki macierzyste. Specjalna formuła pozwala płytce oddychać, respektując fizjologiczne potrzeby paznokcia. Filtr UV chroni przed promieniowaniem słonecznym i żółknięciem płytki. Widoczne efekty poprawy kondycji paznokcia
już po 4 tygodniach regularnego stosowania!

Sposób użycia:

Stosowanie jako TOP nabłyszczający, przedłużający trwałość lakieru – nałóż jedną warstwę na lakier.
Dla odświeżenia blasku nałóż ponownie po dwóch dniach.

Moja opinia:

Dzięki wygodnemu pędzelkowi bardzo dobrze się rozprowadza na paznokciach. Czas schnięcia jest umiarkowany. Niestety bardzo nie podoba mi się zapach - mocny, intensywny, alkoholowy - czuć go w czasie malowania jak i jeszcze na drugi dzień. Tak czy inaczej, top nabłyszczający ładnie zabezpiecza paznokcie i daje połysk. Lakier długo się dzięki temu utrzymuje. Ja non stop coś robię sprzątam, pracuję w ogródku czy lepię z gliny - dlatego ten preparat moje paznokcie idealnie zabezpiecza.


ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA STRONY MARKI KILLY'S oraz FACEBOOKA









7 komentarzy:

  1. Chyba bym sie nie zaprzyjaźnila ze względu na ten zapach. mam wrażliwe oczy i na pewno by mi je podrażnial.

    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie produkty do paznokci, zazwyczaj używam z Avonu, ale te wydają się fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba się skusze na zakup tych lakierów i czuje że się z nimi zaprzyjaźnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej marki :) ale prezentują się zachęcająco :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zacząć dbać o paznokcie, bo ostatnio mi się strasznie osłabiły. Szkoda, że te lakiery mają niefajny zapach...

    Antosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zdjęłam hybrydy i chciałabym podratować moje pazurki ;) A te wydają się być dobrym pomysłem ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;) : http://morphink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i fajnie się sprawdzały :) aktualnie używam albo z Eveline albo z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...