Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 17 czerwca 2015

Jak samodzielnie zrobić ekologiczny puder cynamonowy plus recenzje przypraw


przyprawy OLMIX kupisz na KOCIOŁEK SMAKÓW

Przyprawy mają ładne opakowania, przejrzystą szatę graficzną w dodatku z zaznaczoną częścią tektury jaką możemy odciąć aby oznaczyć pojemnik, do którego przesypiemy przyprawę. Zazwyczaj przyprawy jest 30 gram - co starcza na długie stosowanie a zarazem mamy pewność, że zużyjemy ją zanim straci zapach oraz wartości.

PRZYPRAWA KORZENNA DO PIERNIKA

Jej zapach kojarzy mi się ze świętami:) Przyjemny, intensywny zapach który ma w sobie dużo ciepła. Mieszankę możemy dodać do pierniczków czy piernika, różnego rodzaju ciast i deserów. Odpowiednia do grzanego wina czy kompotów, podkreśli ich smak.



CYNAMON OLMIX

Drobno zmielony, aromatyczny. Sprowadzony z Indonezji. Idealny do zastosowania przy pieczeniu ciast, tortów czy przygotowaniu deserów. Również nadaje się jako dodatek do kawy - ja np. lubię latte z cynamonem. Można również użyć jako składnik marynaty do mięs czy przy przygotowaniu dań orientalnych.

W kosmetyce może być stosowany jako maseczka lub składnik pudru.



Potrzebujemy:
* Zasypki Alantan
* Cynamon zmielony w proszku
* Puder do twarzy aby dodać trochę koloru (może być najtańszy, albo jakieś resztki, nawet pokruszone)
* Rozświetlacz w proszku, pigmenty, bronzer - opcjonalnie, nie są konieczne

Za działanie cynamonu odpowiada zawarty w nim olejek cynamonowy. Olejek ten ma właściwości odkażające oraz dobry wpływ na gruczoły łojowe, dlatego puder będzie idealny dla osób z trądzikiem oraz innymi problemami skórnymi. Jego zaletą na pewno jest delikatny, cynamonowy zapach, który np. mi bardzo odpowiada. Już mam za sobą kilka użyć tego pudru i bardzo dobrze utrwala podkład oraz nie powoduje podrażnień.

Oprócz składników, należy przygotować pudełko z zakrętką oraz coś do mieszania (ja wybrałam szpatułkę z zestawu do pedicure).

 Następnie rozdrabniamy puder w kamieniu. Ja użyłam Miss Sporty So Clear, którego osobiście nie lubię. Wiecie o tym z mojej recenzji. Jakoś chciałam go pożytecznie zużyć;-)
Ponieważ kawałki pudru były zbyt duże, zgniotłam je na mniejsze części.
 Następnie wsypałam łyżeczkę zasypki Alantan. Zamieszałam ją z pudrem.
 W kolejnym kroku dodałam pół łyżeczki cynamonu.
 I bardzo dokładnie zamieszałam. Jeśli chcecie możecie w tym momencie dodać pokruszony rozświetlacz, trochę bronzera czy pigmentu. Moja rada: dodawajcie po trochu i sprawdzajcie, w którym momencie kolor będzie dla was odpowiedni.
 Taki oto puder, będzie idealny do utrwalenia makijażu. Najlepiej nakładać go pędzelkiem delikatnymi ruchami.


LASKA CYNAMONU

W opakowaniu znajdują się 3 laski cynamonu. Kora cynamonu długo zachowuje swój aromat, dlatego najlepiej ścierać ją przed użyciem i dodawać w kuchni. Ma niepowtarzalny zapach. Pięknie podkreśli smak pierników, ciast, szarlotki czy grzanego wina. Ma również walory estetyczne, pięknie będzie prezentować się np. w potpourii.


3 komentarze:

  1. tylko uwaga z tym cynamonem, bo może uczulać! :D ale ogólnie fajna sprawa i do tego całkiem naturalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja cynamon tylko do jedzenia;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym pudrem, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...