Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 20 sierpnia 2015

Recenzja perfum Nicole



Witajcie!





Ostatnio miałam okazję przetestować kolejny z zapachów marki Nicole. Produkty te opakowane są w proste, łatwe w transporcie buteleczki o pojemności 30 ml. 

Taka buteleczka wystarczy nam na pewien okres czasu, oraz zawsze możemy ją mieć przy sobie w torebce, ponieważ jest niewielkich rozmiarów. Atutem również jest niska cena oraz wysoka jakość perfum – utrzymują się kilka godzin, ale zapach nie jest nachalny i uciążliwy.

Zapach 028 znajduje się w grupie zapachów świeżych. Na pierwszy ogień możemy odczuć mocną kompozycję cytrusową – kompozycję dominuje zdecydowanie pomarańcza, a po krótkiej chwili możemy wyczuć bardzo ciekawe nuty bazylii – co niezwykle mnie zaciekawiło, ponieważ nie miałam okazji stosować tak ciekawej kompozycji cytrusów wraz z nutą przypraw z włoskiej kuchni.

 W nutach zapachu odczuwalne, choć mniej są nuty cyklamenu, figi, liść pomidora i jego kwiat (o ziołowej nucie, nieco cierpkiej ale ciekawej), magnolia, malina, frezja czy mięta. Nuty „pomidorowe” możemy wyczuć po kilku minutach od zastosowania zapachu. Warta przetestowania, lekka propozycja na lato.
Nicole 028 (grupa: świeże): pomarańcza, cyklamen, figa, liść pomidora, magnolia, malina, bazylia, frezja, kwiat pomidora, mięta

6 komentarzy:

  1. Mam ich dwa zapachy i bardzo je lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam , ale zapachow nigdy za wiele ;)
    (powrocilam do blogowania -mam nadzieje ze zajrzysz do mnie na nowe progi ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie znam tych perfum. Ja zawsze używam tych samych, ale na prezent dla kogoś dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię zapachy perfum Nicole, mają duży wybór i wysoką jakość

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o tej firmie ale zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...