Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 6 czerwca 2017

Fibralogy Szampon

Dzisiaj przyszedł czas na kolejny produkt z mojej ulubionej serii produktów pielęgnacyjnych do włosów marki L’oreal Paris. Jest to Szampon Elseve Fibralogy dostępny w sklepie internetowym Iperfumy Produkt możemy zakupić w dwóch pojemnościach 250 oraz 400 ml – większe opakowanie jest na pewno bardziej ekonomiczne.  






Seria przeznaczona jest do włosów pozbawionych gęstości – czyli cienkich. Według mnie sprawdza się jednak przy wszystkich włosach problemowych – nie tylko wtedy kiedy są one cieńkie. Dobrze regeneruje włosy farbowane czy też łamliwe – nadaje włosom blask oraz pożądaną mięsistość. Łatwo je jest rozczesać oraz ułożyć. Włosy są miękkie w dotyku, delikatne, sypkie, ładnie się układają oraz przyjemnie pachną. Mają też ładny blask i połysk, dzięki czemu włosy są pełne witalności.

W porównaniu do mojej ukochanej odżywki, ten szampon ma trochę bardziej słodki zapach – przypomina on egzotyczne owoce. W przypadku odżywki jest on bardziej pudrowy. Na pewno jest to zapach bardzo ładny i przyjemny, a dodatkowym atutem jest fakt, że utrzymuje się długo na włosach. Szampon ma też odpowiednią gęstość oraz konsystencję oraz jest bardzo wydajny. Łatwo się pieni na skórze głowy i oczyszcza ją z pozostałości środków do stylizacji. Również dobrze można nim zmyć głowę po olejowaniu włosów, za co dodaję kolejny plus.

Produkt zawiera cząstki filloxane, które wnikają we włosy i rozprzestrzeniają się wewnątrz włókien. Po pewnym czasie według zapewnień producenta, wszystkie nadbudowane struktury zostają we włosie. Na pewno delikatnie pogrubia on włosy, ponieważ jest to wyczuwalne. Po długim czasie stosowania kilku produktów z serii np. szamponu, odżywki oraz odżywki w sprayu rzeczywiście możemy zauważyć taki efekt. Na pewno ta seria jest moją ulubioną – stosuje ją już od lat i nic nie działa lepiej na moje zniszczone włosy. To nowoczesne, proste produkty w korzystnej cenie. Warto wypróbować, zwłaszcza dla osób, które lubią poświęcać niewiele czasu na pielęgnacje – szampon, odżywka – którą można spłukać zaraz po nałożeniu i można wyjść na miasto. To dopiero wygoda.







1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...