Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 6 lutego 2015

Recenzja czasopisma językowego English matters



Witajcie!

Dziś przychodzę z recenzją czasopisma English matters – gazetka, która przyda się każdej osobie uczącej języka angielskiego. To i wiele innych językowych czasopism możecie kupić w internetowej księgarni Colorful media.



Jest to dwumiesięcznik, ja przedstawię wam egzemplarz styczeń – luty. Czasopismo kosztuje 9,50 zł, można zamówić jego prenumeratę. Numer ma 42 strony. Artykuły można odsłuchać w formie mp3 na stronie księgarni oraz ściągnąć listę słówek w formacie pdf na swój komputer – bardzo pomocne przy uczeniu.

Artykuły poruszają różne tematy z wielu kategorii, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Struktura jest jednakowa – tekst angielski oraz słowniczek z niektórymi słowami, które zostały przetłumaczone na język polski. Korzystanie z tej metody sprzyja efektywnemu uczeniu. Oprócz nauki języka, dowiadujemy się również ciekawych informacji ze świata czy uczymy się nowych rzeczy.



W numerze, który otrzymałam, najbardziej spodobał mi się artykuł „ Making Learning Easier”, gdzie przedstawione są sposoby, jak ułatwić sobie nauke, uczynić ją przyjemniejszą i efektywniejszą. Na pewno nie raz skorzystam z przedstawionych tu sposobów.



Znajdziemy także artykuł na temat hitu ostatnich miesięcy – powieści „50 twarzy Grey’a”, której ekranizację zobaczymy już w Walentynki. Podczas czytania tego artykułu poznałam wiele nowych angielskich słówek a niektórych znaczenie sobie przypomniałam.



W każdym z numerów przedstawiona jest również piosenka – tutaj „American Pie” Don McLean. Na pewno niektórym z nas znana – cover tej piosenki stworzyła Madonna. Piosenka nie jest tylko przetłumaczona (to znajdziemy na stronie tekstowo), ale dogłębnie wyjaśniony jest sens oraz konstrukcje gramatyczne w niej użyte.

   

ZAPRASZAM DO SKLEPU INTERNETOWEGO

3 komentarze:

  1. Mam jeden numer, swietne to czasopismo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym czasopiśmie, ale zapowiada się ciekawie :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie korzystam z takich czasopism, chyba, że dla relaksu, ale wolę po prostu poczytać coś na stronie BBC :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...