Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 3 listopada 2016

Możesz robić co chcesz - Sztuka autohipnozy

Druga z książek, jakie miałam okazję przeczytać dotyczy hipnozy, a właściwie autohipnozy. Tytuł brzmi „Możesz robić co chcesz” a książka ma ponad 350 stron, dlatego będzie idealną pozycją na jesienne oraz zimowe wieczory.

 Jej autorem jest Jan Becker, hipnotyzer, który posiada duże doświadczenie, które zdobył pracując z ważnymi osobistościami. Oprócz tej książki stworzyl również inne poradniki. Jeśli chodzi o tą książkę, najbardziej spodobał mi się fakt, że nie musimy mieć wcześniej jakiejkolwiek wiedzy o autohipnozie – wszystko od a do z dowiemy się z książki.

 Autor ciekawie przekazuje wiedzę, ilustrując ją przykładowymi ćwiczeniami, które pozwolą nam wykorzystać wiedzę w praktyce. Najbardziej pomocne są moim zdaniem techniki relaksacyjne, których znajdziemy w tej książce bardzo wiele.

Wyświetlanie Możesz-robic-co-chcesz.jpg

Zapraszam na stronę Wydawnictwa 
oraz do sklepu, o książce możecie dowiedzieć się więcej TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...