Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 3 listopada 2016

Na’auao Ola Hawaii czyli Hawajskie zasady i praktyki dobrego samopoczucia

Ponieważ jestem osobą bardzo otwartą na nowe kultury, tradycje oraz oczywiście medycynę naturalną i alternatywną, bardzo ucieszyłam się gdy w moje ręce wpadła książka pod tajemniczym tytułem Na’auao Ola Hawaii czyli Hawajskie zasady i praktyki dobrego samopoczucia. 


Wyświetlanie Na'auao_Ola_Hawaii.jpg

Autorem książki jest Maka’ala Yates, uzdrowiciel, który posiada bogate tradycje rodzinne i dorastał na Hawajach, poznając tajniki uzdrawiania u starszych. Jest to książka przede wszystkim opisująca psychologiczne metody radzenia sobie z kryzysami oraz problemami, które są zinterpretowane na sposób wiary Hawajczyków. 

Nie mniej jednak zasady są bardzo proste i łatwo wprowadzić je w życie. Autor podkreśla jak ważne jest współdziałanie sfery duchowej, emocjonalnej oraz ciała – dlatego dostarcza czytelnikom przydatnych wskazówek – zarówno psychologicznych jak i tych dotyczących np. diety. 


Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o książce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...