Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Szczoteczki do zębów z IPERFUMY

Witajcie Moi Drodzy! Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić tematowi wyboru szczoteczki do zębów. Z pozoru wydaje się być to wybór bardzo łatwy, lecz w rzeczywistości taki nie jest. Do rozważenia mamy bardzo wiele kwestii. Poszukiwanie idealnej szczoteczki może trwać miesiącami, aż znajdziemy coś odpowiedniego, co będzie dobrze się sprawdzać.





Szczoteczka przede wszystkim nie powinna być zbyt miękka, ponieważ nie spełni odpowiednio swojego zadania, ani też zbyt twarda – może wtedy kaleczyć dziąsła lub zbyt ścierać słabe szkliwo. Po pierwsze więc powinniśmy ją wybrać według tego kryterium. Ja zdecydowałam się na szczoteczki Curaprox UltraSoft dostępne w drogerii internetowej Iperfumy. Atutem jest ich cena – za trzy szczoteczki zapłacimy niewiele powyżej trzydziestu złotych, a przy ich wydajności jest to bardzo dobra i korzystna cena. Jakość produktu jest wysoka, dlatego warto go wypróbować.


W zestawie otrzymujemy trzy szczoteczki w różnych kolorach, to co mi się w nich podoba, to fakt, że są kolorowe i pozytywnie wyglądają w łazience – zachęcają do użycia. Część plastikowa oraz tzw. Włosie, są w różnych kolorach, sympatycznie to wygląda. Sama rączka szczoteczki ma ergonomiczny kształt, dlatego łatwo trzyma ją się w dłoni, a mycie zębów to prawdziwa przyjemność. Na dodatek szczoteczka jest lekka. Każda z nich posiada plastikową, przeźroczystą nakładkę dlatego wygodnie jest ją przechowywać (bez obawy, że włosie się zakurzy), jak i przewozić w kosmetyczce. Włosie mimo iż oznaczone jako „super miękkie”, jest dostatecznie twarde aby czyścić zarówno zęby jak i przestrzenie międzyzębowe.

 Pojedyncze włoski nie rozjeżdżają się, dlatego dobrze usuwają kamień nazębny jak i resztki jedzenia z powierzchni szkliwa. Dobrze przesuwa się po szkliwie, nie kaleczy nawet delikatnych dziąseł. Szczoteczki te są dość wytrzymałe, a włosie nie wygina się na boki. Dlatego mamy pewność, że te szczoteczki będą nam służyć przez pewien czas. Muszę świadomie stwierdzić, że są to pierwsze szczoteczki, do których jestem w pełni przekonana i na pewno będę je kupować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...