Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 23 czerwca 2015

Fitomed - szampon ziołowy do włosów ciemnych koloryzowanych


Witajcie!

Pod lupę wziełam już trzeci szampon z serii Fitomed. Jak do tej pory wszystkie szampony były delikatne oraz nie podrażniały skóry, a także delikatnie oczyszczały włosy - najlepiej spisał się oczywiście bestseller - do włosów tłustych ale uważam wszystkie z tych szamponów za conajmniej dobre.

Jak sprawdził się trzeci? Moje włosy aktualnie to ombre, są długie, zniszczone i koloryzowane (od góry ciemne a od dołu jaśniejsze) dlatego postanowiłam spróbować szamponu do ciemnych włosów.

Produkt pachnie delikatnie i ziołowo, ma odpowiednią konsystencję, która dobrze się rozprowadza po skórze głowy i tworzy delikatną pianę. SLS na dalekim miejscu więc bardzo dobrze - włosy są oczyszczone a zarazem nie przesuszone. W produkcie znajdziemy wyciąg z herbaty oraz henny, które pielęgnują ciemne włosy.

Szampon nie plącze włosów, są łatwe w rozczesywaniu.







SZAMPON MOŻECIE ZAKUPIĆ TUTAJ

zapraszam na stronę FITOMED

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem czy sprawdziłby się na moich włosach, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś opakowania Fitomed zniechęcają mnie do zakupu, bo są takie "apteczne" chociaż może same składy i działanie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to dla mnie, bo jestem ciemna i koloryzowana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam wersję do jasnych włosów i bardzo lubiłam ten szampon

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...