Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 2 czerwca 2015

Recenzja mydła naturalnego od ENKLARE



Enklare to manufaktura, w której powstają niezwykłe i naturalne mydła. Starannie dobrane naturalne składniki oraz ręczny wyrób mydeł świadczy o ich wyjątkowości.




 Mydełko jakie otrzymałam, nazywa się Old Fashioned – i przypomina stary, barwny i różnokolorowy marmur. Mydełko jest niezwykle kruche i delikatne.

Produkt który otrzymałam jest prawie bezzapachowy, dlatego idealnie sprawdzi się u alergików i osób, które nie lubią kompozycji zapachowej w mydle. 

W swoim składzie mydełko zawiera nawilżający olej kokosowy oraz hiszpańską oliwę z oliwek, która natłuszcza i wygładza skórę.

Mydło tworzy dość lekką pianę i dobrze oczyszcza skórę, nie wysuszając jej przy tym.
 Jest średnio wydajne.

zapraszam do sklepu ENKLARE

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...