Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 21 czerwca 2015

Recenzja naturalnych kosmetyków z Pachnącej Krainy cz.1





BALSAM DO CIAŁA Z OLEJKIEM MIGDAŁOWYM
 
Bardzo spodobał mi się balsam do ciała z olejkiem migdałowym. Ma lekką, nieco oleistą konsystencję, jest w kolorze białym. Zapach bardzo mi się spodobał, jest delikatny i subtelny – piękny

Dosyć długo utrzymuje się na skórze. 

Balsam dobrze się rozprowadza, wygładza skórę oraz dobrze ją nawilża. Jest średnio wydajny, i to jedyna jego wada.


MASKA ZIOŁOWA 5 ZIÓŁ - DO WŁOSÓW

Maska ziołowa 5 ziół to coś kompletnie nowego w historii maseczek które używałam do tej pory. 

Ma lekką konsystencję i zielony kolor, w składzie znajdziemy oliwę z oliwek, olej laurowy oraz wiele składników roślinnych. Dobrze nakłada się na włosy.

 Mi buteleczka wystarczyła na jedno zastosowanie ponieważ mam długie włosy, ciężko będzie mi się wypowiedzieć na temat długoterminowych efektów stosowania, natomiast po jednym użyciu włosy łatwiej jest rozczesać oraz są bardziej błyszczące i gładkie.



KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY



Najtrudniej z wszystkich produktów, było mi ocenić Krem przeciwzmarszczkowy, ponieważ otrzymałam tylko malutki pojemniczek ok. 3 ml dlatego nie mogę wypowiedzieć się na temat jego długotrwałego stosowania, ponieważ ilość wystarczyła mi jedynie na trzykrotne użycie na twarz.

Krem ma gładką konsystencje i dobrze się rozprowadza, dość szybko wchłania w skórę i utrzymuje jej nawilżenie. Zostawia przyjemną, lekką warstwę na twarzy. Nie spowodował u mnie podrażnień.


MAGNES SOWA CZERWONY

Otrzymałam również śliczny, kolorowy magnes sówkę, którą możecie zakupić TUTAJ 

Muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się dział w sklepie Pachnąca Kraina, gdzie dostępne są różnego rodzaju dodatki i bibeloty - na pewno znajdziecie tam idealny, mały upominek np. dla sąsiada, koleżanki z pracy - kiedy chcecie niezobowiązująco kogoś obdarować i zrobić małą niespodziankę.

Magnes sówka jest starannie wykonany i ma jasne, intensywne kolory.


zapraszam na zakupy do PACHNĄCEJ KRAINY


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...