Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

sobota, 6 czerwca 2015

Francine Rivers - Ostatni zjadacz grzechu



zapraszam do księgarni BOGULANDIA


Francine Rivers to amerykańska pisarka, która na swoim koncie ma ponad 20 bestsellerowych książek – w tym najnowsza pozycję „Ostatni zjadacz grzechu” która została wielokrotnie nagrodzona m.in. złotym medalem Amerykańskiego Stowarszyszenia Wydawców Chrześcijańskim.

 Powieść została również zekaranizowana przez Michaela Londona – niestety nie oglądałam, ale zamierzam zobaczyć w najbliższym czasie, ponieważ książka bardzo mi się spodobała.

Zanim jeszcze otworzyłam tę książkę, zaciekawił mnie sam tytuł „Zjadacz grzechu”. Na samym początku znajdziemy jednak krótką notę od autorki, która wyjaśnia, że ludzie pełniący funkcję tzw. Zjadaczy grzechu istnieli naprawdę w XIX wieku w okolicach Anglii, Szkocji oraz Walii.

 Osoba taka brała na siebie grzechy zmarłego i pokutę za nie, w zamian za pewną ilość pieniędzy lub  jedzenie – stąd nazwa zjadacze. 

Akcja toczy się głównie w Szkocji XIX wieku, więc będzie to idealna pozycja dla osób, które lubią książki o minionych epokach, których akcja nie toczy się w teraźniejszości. Jest to fikcja literacka opowiadająca o prawdziwym i znanym na wyspach zwyczaju. 

Przepełniona ciekawymi wydarzeniami, nie raz pełnymi grozy, wzbogacona pięknym językiem. Dodatkowo znajdziemy na końcu książki pytania do dyskusji oraz cytaty z Pisma Świętego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...