Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 15 marca 2015

Inspiracje ogrodowe i nasiona egzotycznych roślin

Witajcie! Dziś chcę się podzielić kilkoma ładnymi inspiracjami ogrodowymi, które znalazłam. Każdy jest inny i na swój sposób ciekawy:)













https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaTx0k36TCyKIvMox1diKLpdK9VVitKNb7SS-MnIEtfRyAf_mf3A

Mam zamiar również Wam przedstawić ciekawe nasiona, jakie otrzymałam do testowania od firmy Oleander z Gdyni. Firma ta ma w ofercie sprzedażowej głównie nasiona roślin egzotycznych oraz ich sadzonki, więc jeśli myślicie o jakimś nietuzinkowym gatunku do swojego ogrodu czy domu - warto zaglądnąć na ich stronę.

Ja otrzymałam opakowania nasionek trzech roślin: Palmy Waszyngtoniej, Oliwki Europejskiej oraz Chińskiego Drzewka Szczęścia. Niedługo zamierzam je wysiać, i zobaczymy co z nich urośnie. Trzeba oczywiście być cierpliwym:)











Poza tym mam dla Was dobrą wiadomość - jeśli chcecie spróbować nasion, można zamówić darmowe próbki oliwki oraz palmy na stronie, jedynie należy pokryć koszty wysyłki wynoszące 4 zł:)

Zapraszam na stronę SKLEPU OLEANDER





4 komentarze:

  1. Piękne inspiracje. Taki ogród to marzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje, musze się w końcu zabrać za mój ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy ogród piękny :) Ja w tym roku zaczynam się bawić w ogrodnika i tworzę swój balkonowy ogród :) D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...