Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 1 kwietnia 2016

Bourjois Healthy Mix IPERFUMY



Dzisiaj chciałam napisać o kolejnym produkcie mojej ulubionej marki, a mianowicie Bourjois – zanim poznałam ich kosmetyki pielęgnacyjne, od wielu lat używałam produktów do makijażu, z których pierwszym oczywiście był kultowy róż. Za to moim ulubionym produktem, jest podkład Bourjois Healthy Mix – który daje skórze naturalne, promiennie rozświetlenie, a efekt ten nie jest sztuczny, matowy, ale promienny i pełen życia. Ideałem był produkt z poprzedniej, starszej edycji, niestety marka przestała go produkować  dlatego muszę zadowolić się nową wersją – w przypadku mojej skóry sprawdza się niestety gorzej niż stara wersja ale i tak na tle innych podkładów do makijażu sprawdza się bardzo dobrze, dlatego przez cały czas jest obecny na mojej półce i raczej z niego nie zrezygnuję. Cena produktu oscyluje w granicy 30 – 40 zł, a przy dość dobrej wydajności produktu jest to cena zadowalająca i odpowiednia.





Nowa wersja podkładu znajduje się w opakowaniu szklanym z czerwoną pompką. Opakowanie zabezpieczone jest foliową nalepką, dlatego mamy pewność, że kupujemy świeży, nieotwierany produkt. Podkłd Healthy Mix dostępny jest m.in. w drogerii Internetowej IPERFUMY.

Produkt dostępny jest w kilku odcieniach, z czego najczęściej ja wybieram 52-53  i takie też odcienie są najbardziej odpowiednie dla karnacji polek. Produkt dobrze rozprowadza się zarówno za pomocą palców, jak i specjalnej gąbeczki. Nie pozostawia smug, czy plam, nie podkreśla suchych skórek na twarzy ale zapewnia zadowalający efekt końcowy. Długo utrzymuje się na skórze, ma bardzo ładny zapach (delikatny, owocowy, subtelny) i nie wysusza naszej skóry. Skóra pozostaje promienna przez wiele długich godzin, a makijaż cały czaś jest świeży oraz perfekcyjny.

W składzie produktu znajdziemy między innymi łagodzący panthenol, który koi naszą skórę, oraz glicerynę która ma wpływ na nawilżenie oraz jej utrzymanie w skórze. Dlatego pod ten podkład nigdy nie stosuję kremu, ponieważ już sam produkt ma silne właściwości pielęgnacyjne i sprawdza się nie tylko przy ujednoliceniu skóry, zamaskowaniu niedoskonałości, ale także przy pielęgnacji. W składzie znajdziemy również naturalne ekstrakty z roślin.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...