Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 28 kwietnia 2016

Koncentrat z liposomami



Koncentrat z liposomami to surowiec kosmetyczny, niezbędny w szafce każdej kobiety która ma problem z cellulitem czy nadprogramowymi kilogramami, lub jest niezadowolona z własnej sylwetki. Koncentrat to zawiesina liposomów oraz wyciągów ziołowych np. z bluszczu, bożego drzewka, kasztanowca, iglicy, alg morskich, pobudzającej guarany oraz kofeiny – często stosowanej w kosmetykach wyszczuplających i pobudzających splanie tłuszczu. 



Produkt opakowany jest w plastikową buteleczkę z dozownikiem, dzięki któremu tworzenie kosmetyków jest bardzo łatwe a przechowywanie produktu higieniczne.Bardzo zaciekawiła mnie możliwość różnych zastosowań produktu i kombinacji własnych kosmetyków. Ja postanowiłam zrobić tonik do przecierania skóry z cellulitem oraz zwiotczałej. W celu jego stworzenia należy zmieszać 50 ml hydrolatu oczarowego (recenzowałam go w poprzednim poście), 60 ml koncentratu oraz 40 ml wody – musi być to woda destylowana. 




Wszystkie składniki należy zmieszać razem i umieścić w buteleczce. Tonik stosowałam codziennie, dwa razy, przecierając miejsca z występującym cellulitem czyli uda. Produkt najlepiej wmasowywać w skórę. Ważna jest regularność i systematyczność. Po kilkutygodniowym stosowaniu skóra jest bardziej napięta i jędrna, ma ładniejszy koloryt.   Zioła oraz kofeina wzmacniają włókna kolagenowe skóry oraz ścianki naczyń krwionośnych, a także przyspieszają metabolizm komórek czego rezultatem jest ładniejsza, zdrowo wyglądająca skóra. 

zapraszam na stronę FITOMED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...