Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 3 sierpnia 2016

FITOMED - SERUM OLEJOWE ODŻYWCZE

Poprzednio opisywałam Wam serum z lukrecją gładką marki Fitomed, a dziś przyszedł czas na serum olejowe odżywcze. Nieco różni się ono formą od poprzedniego serum, i według mnie nie jest raczej zalecany do osób z cerą tłustą, ponieważ jest na oleistej bazie.

 Natomiast genialnie sprawdza się w przypadku skóry suchej lub bardzo suchej, ponieważ wspomaga jej regenerację oraz naprawę.  Serum znajduje się w małym poręcznym opakowaniu o pojemności 15 ml dlatego dobrze nada się na podróż. 



Jedyne małe zastrzeżenia mam do dozownika, który średnio sprawdza się w przypadku konsystencji oleistej – produkt czasami niestety się rozlewa i to jest pewien problem. Może trafiłam akurat na wadliwy egzemplarz dozownika, bo w drugim serum jakie wam opisowałam działa zupełnie poprawnie. Nie mniej jednak ta drobna niedogodność nie zepsuła mi przyjemności ze stosowania tego produktu.  

Dobrze się rozprowadza po skórze i w nią wtapia pozostawiając lekką warstewkę na jej powierzchni.

Ten produkt ma konsystencję oleistą i prawie nie ma zapachu. Dobrze się rozprowadza. Jest zwłaszcza polecany do stsowania na noc, ponieważ pod makijaż niestety się nie nadaje ze względu na jego konsystencję. Produkt działa ochronnie na skórę i dostarcza jej substancji odżywczych.

 Rano, po przebudzeniu, czuję, że moja skórą jest gładka i delikatna, przyjemna w dotyku co sprawia ten produkt. Rówież mam wrażenie, że jest lepiej nawilżona. W składzie znajdziemy olej z awokado o właściwościach pielęgnujących, z nasion winogrona oraz rokitnika. Są tam równie witaminy. Ogólnie bardzo dobry produkt na noc dla zregenerowania naszej skóry jak i na te chłodniejsze dni. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...