Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 3 sierpnia 2016

KSIĘGA URODY LUMIRY - STUDIO ASTROPSYCHOLOGII

Dzisiaj przedstawię Wam książkę, która bardzo przypadła mi do gustu a mianowicie „Księga urody Lumiry” wydana przez Studio Astropsychologii. Książka autorstwa rosyjskiej uzdrowicielki przypadnie do gustu wszystkim tym, których interesuje zdrowy sposób życia oraz kosmetyka naturalna a także wykorzystanie roślin i ziół w kosmetyce. 




Na pierwszy rzut oka bardzo podoba mi się oprawa graficzna książki oraz bardzo duża ilość zamieszczonych w niej zdjęć oraz ilustracji – to ułatwia czytanie i przeglądanie książki. Lumira podkreśla najważniejszą rzecz – ciało materialne jest połączone z duszą. A na wygląd wpływa nasze wnętrze jak i zdrowie całego organizmu. 

Lumira porusza wiele dziedzin, co bardzo mi się podoba. Np. poruszony jest temat automasażu twarzy czyli samodzielnego masażu zdrowotnego a także metody dla ciała niewidzialnego – leczenie twarzy za pomocą prany, energii. W kolejnej części znajdziemy opisy najpopularniejszych stosowanych w kosmetyce ziół, roślin, owoców i warzyw oraz ciekawe przepisy. Autorka porusza również tematykę roli zapachu – aromaterapii, pielęgnacji skóry, włosów oraz makijażu. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...