Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 3 sierpnia 2016

ODKRYJ W SOBIE ŹRÓDŁO ZDROWIA - LUMIRA

Poprzednio pisałam Wam o książce autorstwa Lumiry, która dotyczyła głownie tematów urody, a dziś opowiem o drugiej jej książce, która ogólnie poświęcona jest tematyce zdrowia całego ciała – zarówno materialnego jak i naszej duszy jak i psychiki. Tytuł książki to Odkryj w sobie źródło zdrowia, została ona wydana przez Studio Astropsychologii.




 Autorkę cechuję niekonwencjonalne i niestandardowe podejście do medycyny, opiera się ona na aspekcie psychologiczym funkcjonowania człowieka oraz bierze pod uwagę wszystkie jego możliwości. Traktuje organizm jako całość, gdzie nasze myśli wpływają na nasze zdrowie. Podopowiada, jak radzić sobie z negatywną energią i destrukcyjnymi myślami poprzez proste ćwiczenia oraz tworzenie w głowie obrazów.

 Ćwiczeń jest tak wiele dlatego na pewno każda osoba znajdzie wśród nich coś pomocnego. Również krótkie medytacje są wartościowym uzupełnieniem każdego dnia i mogą w niego wiele wnieść. Mi bardzo spodobał się rozdział na temat prowadzenia zdrowego stylu życia oraz uprawy własnego ogródka, gdzie mamy pewność, że nasze warzywa i owoce są zdrowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...